شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری جلسه هماهنگی طرح ضیافت اندیشه

جلسه هماهنگی طرح ضیافت اندیشه با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفرلکی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظو رهبری ، حجت الاسلام والمسلمین هاشمی معاون نهاد و عوامل اجراییطرح ضیافت اندیشه عصر روز شنبه 8/5/90 در محل سالن جلسات دفتر نهاد برگزار گردید .

در ابتدای جلسه  حجت الاسلام والمسلمین صفرلکی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  با عرض خیر مقدم به حاضرین و تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با اشاره به برگزاری طرح ضیافت  اندیشه گفت: در سال جاری بنا شد که طرح ضیافت اندیشه برگزار نشود، اما به دلیل ثمرات فراوانی که سال گذشته داشت و مورد استقبال گسترده دانشجویان قرار گرفت با مباحثات و مذاکراتی که انجام گرفت تصمیم بر این شد که دانشگاهها بصورت اختیاری داوطلب برگزاری طرح شوند و در همین راستا دانشگاه ایلام برای برگزاری طرح با ظرفیت 300 نفر خواهر اعلام آمادگی  نمود .

حجت الاسلام صفرلکی افزود: طرح ضیافت امسال بصورت شبانه روزی و اردوهی برگزار می شود و از همه عزیزان خواستارم با شور و شوق و جدیت به کار خود بپردازند تا شاهد برگزاری آن در سطح عالی باشیم و این امر میسر نمی شود مگر با توکل بر خداوند  و اهتمام دوستان .

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین هاشمی معاون نهاد نمایندگی با اشاره به ویژگیهای طرح ضیافت اندیشه گفت: امسال طرح ضیافت اندیشه در سه بخش فعالین فرهنگی، اساتید و دانشجویی برگزار می شود که در بخش دانشجویی 300 دانشجوی خواهر شامل 50 نفر از دانشگاه علوم پزشکی، 50 نفر از دانشگاه پیام نور، 30 نفر از دانشگاه آزاد اسلامی و 170 نفزاز دانشگاه ایلام حضور دارند و با هماهنگیهایی که امروز انجام گرفت 300 نفر هم بصورت روزانه و با نظارت دفتر نهاد در دانشگاه پیام نور شرکت خواهند نمود .

حجت الاسلام هاشمی افزود: برنامه های بخش دانشجویی مثل سال گذشته در سه بخش تربیت و خودسازی، آموزش و فوق برنامه می باشد که امید است با همکاری دوستان در سطح مناسبی برگزار شود .

حجت­الاسلام هاشمی­تأکید کرد: با جدیت تمام توان خود را برای برگزاری طرح در سطح عالی بکار خواهیم برد .

در ادامه حاضرین در جلسه به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند که اهم مسائل حول محور مسائل ذیل مطرح گردید: اسکان دانشجویان، پذیرش و ثبت نام ، تبلیغات ، هزینه طرح، حضور همه جانبه عوامل اجرایی و همکاری بخشهای مختلف جهت اجرای طرح .