برگزاری جلسه هماهنگی طرح ضیافت اندیشه

خانه خبرها

جلسه هماهنگي طرح ضيافت انديشه با حضور حجت الاسلام والمسلمين صفرلکي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظو رهبري ، حجت الاسلام والمسلمين هاشمي معاون نهاد و عوامل اجراييطرح ضيافت انديشه عصر روز شنبه 8/5/90 در محل سالن جلسات دفتر نهاد برگزار گرديد .

در ابتداي جلسه  حجت الاسلام والمسلمين صفرلکي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري  با عرض خير مقدم به حاضرين و تبريک فرا رسيدن ماه مبارک رمضان با اشاره به برگزاري طرح ضيافت  انديشه گفت: در سال جاري بنا شد که طرح ضيافت انديشه برگزار نشود، اما به دليل ثمرات فراواني که سال گذشته داشت و مورد استقبال گسترده دانشجويان قرار گرفت با مباحثات و مذاکراتي که انجام گرفت تصميم بر اين شد که دانشگاهها بصورت اختياري داوطلب برگزاري طرح شوند و در همين راستا دانشگاه ايلام براي برگزاري طرح با ظرفيت 300 نفر خواهر اعلام آمادگي  نمود .

حجت الاسلام صفرلکي افزود: طرح ضيافت امسال بصورت شبانه روزي و اردوهي برگزار مي شود و از همه عزيزان خواستارم با شور و شوق و جديت به کار خود بپردازند تا شاهد برگزاري آن در سطح عالي باشيم و اين امر ميسر نمي شود مگر با توکل بر خداوند  و اهتمام دوستان .

در ادامه حجت الاسلام والمسلمين هاشمي معاون نهاد نمايندگي با اشاره به ويژگيهاي طرح ضيافت انديشه گفت: امسال طرح ضيافت انديشه در سه بخش فعالين فرهنگي، اساتيد و دانشجويي برگزار مي شود که در بخش دانشجويي 300 دانشجوي خواهر شامل 50 نفر از دانشگاه علوم پزشکي، 50 نفر از دانشگاه پيام نور، 30 نفر از دانشگاه آزاد اسلامي و 170 نفزاز دانشگاه ايلام حضور دارند و با هماهنگيهايي که امروز انجام گرفت 300 نفر هم بصورت روزانه و با نظارت دفتر نهاد در دانشگاه پيام نور شرکت خواهند نمود .

حجت الاسلام هاشمي افزود: برنامه هاي بخش دانشجويي مثل سال گذشته در سه بخش تربيت و خودسازي، آموزش و فوق برنامه مي باشد که اميد است با همکاري دوستان در سطح مناسبي برگزار شود .

حجت­الاسلام هاشمي­تأکيد کرد: با جديت تمام توان خود را براي برگزاري طرح در سطح عالي بکار خواهيم برد .

در ادامه حاضرين در جلسه به بيان ديدگاهها و نظرات خود پرداختند که اهم مسائل حول محور مسائل ذيل مطرح گرديد: اسکان دانشجويان، پذيرش و ثبت نام ، تبليغات ، هزينه طرح، حضور همه جانبه عوامل اجرايي و همکاري بخشهاي مختلف جهت اجراي طرح .

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها