شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری م مراسم محفل انس باقران

مراسم محفل انس باقران شب چهارشنبه 12/5/90 با حضور دکتر علی محمدی رئیس دانشگاه ،حجت الاسلام  والمسلمین صفرلکی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ، حجت الاسلام هاشمی معاون نهاد، قاریان استانی و دانشجویان در محوطه خوابگاه اندیشه برگزار گردید.

در ابتدای مراسم حجه الاسلام  اکبرنژادرئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی گفت:در مقطع جوانی نوع نگرش به زندگی بسیار مهم است و خوب است که با استفاده از قران نگرش های خود را تعیین کنیم.

 حجت الاسلام دکتر اکبرنژاد افزود:یکی از دغدغه های زندگی بشر به خصوص جوانان دغدغه آینده است.

وی افزود:در مقطع جوانی نوع نگرش به زندگی بسیار مهم است و خوب است که با استفاده از قران نگرش های خود را تعیین کنیم، تا به جواب سوال های مانند تکلیف چه می شود؟ آیا کار پیدا می کنم؟ دلیل درس خواندنم چیست؟ و....رسید

حجت الاسلام دکتر اکبرنژاد با اشاره به آیه 268 سوره بقره بیان داشت:شیطان زمینه فکری سیاه ،فقر و بدبختی را برای مردم ترسیم می کند و مردم را در محاصره فکری قرار می دهد،اما خداوند به بندگان خود وعده مغفرت می دهد. وی گفت:اگر نگرش به آینده منفی باشد باید فهمید که شیطان در اطرافتان کمین کرده است و شما رابر زمین خواهد زد.

وی بیان داشت:برای داشتن نگرش قرآنی باید امیدوار باشیم ،چه بسا در بسیاری مواقع در نقطه اوج ناامیدی می توان نهال امید را کاشت .

دکتر اکبرنژاد  در پایان گفت: جز آدم های کافر کسی از رحمت خداوند نا امیدنمی شود و پشت پا زدن به نا امیدی ها پیروزی را به ارمغان می آورد.