شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بیانیه ستاد مراسم دانشگاه و پایگاه مقاومت اداری به مناسبت 20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای

(نظام اسلامی در زمینه انرژی هسته ای حتی یک قدم عقب نشینی نخواهد کرد.)«امام خامنه ای»

20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای و جشن بزرگ پیروزی ملت غیور ایران اسلامی در دست یابی به این فناوری نوین است . سرانجام شعار مردم عزیزمان «انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست»  و اتحاد ملی شکل گرفته حول حق مسلم ایران در دست یابی به فناوری صلح آمیز هسته ای به ثمر نشست و ایران عزیز در تاریخ 20 فروردین ماه 85 دست یابی دانشمندان جوان،  مؤمن و فرهیخته خود را به فناوری هسته ای به نظاره نشست و در پی این موفقیت بزرگ  در این روزها گوش ملت پی درپی پذیرای خبرهای خوش دیگری درباره دستیابی­ما­به­دیگر فناوری های برتر روز دنیا­،مانند ژنتیک، بیوتکنولوژی، میکروالکترونیک، سلول های بنیادین ، فناوری­های نانو، علوم و فنون فضایی ، پرتاب ماهواره و دیگرکامیابی ها و موفقیت های علمی و تکنولوژی دانشمندان ایرانی است و اگر خوب گوش فرا دهیم، می شنویم کلام حضرت حق که فرمودند: « ألیس الصبح بقریب ؟ » باید باور کنیم که همانا صبح نزدیک است.

بیستم فروردین ' روز ملی فناوری هسته ای ' تجلی گاه نوآوری و نمایش اقتدار و عظمت ملت بزرگ ایران و نقطه عزیمت و خیزش عظیم علمی کشور در مسیر پیشرفت و شکوفایی و استکبار ستیزی است و روزی است که ملت ایران بر خلاف خواسته های سردمداران استکبار و انحصار طلب با عزم راسخ و دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای و بومی سازی این صنعت، استقلال علمی و اقتدار ملی خود را به جهانیان نشان داد و مظهر تحقق اراده ملت ایران در مسیر نیل به اهداف مقدس جمهوری اسلامی و حمایت از این فناوری فاخر و اهتمام ملی به توسعه علمی کشور است و یادآور کلام الهی رهبر عزیزمان حضرت امام خامنه ای است که فرمودند: «ما دنبال سلاح هسته ای نیستیم ولی میخواهیم اقتدار متکی بر سلاح هسته ای را بشکنیم و انشاءالله ملت این کار را خواهد کرد.»

بی‌شک پیشرفت‌های ایران اسلامی در زمینه انرژی هسته ای و سایر پیشرفت ها، وام‌دار خون شهیدانی است که با نثار جان خویش، درخت عزت و سربلندی کشور را آبیاری نمودند. 

اگرچه امروز شهیدانی چون شهریاری، علی محمدی، رضایی نژاد، احمدی‌روشن و قشقایی را در کنار خود نداریم اما موج عظیمی از بیداری، عزم، تلاش و مجاهدت در میان جوانان مؤمن و دانشجویان انقلابی به راه افتاده است که حاصل برکت خون همین شهیدان است.

 راه این مجاهدان و شهدای عزیز ادامه خواهد یافت و چه خوب پیر طریق هدایت، راه را بر ما ترسیم نموده است،«ما تکلیف الهى خود را انشاء اللَّه ادا خواهیم کرد.

امروز دشمنان بدانند، که فرزندان انقلاب در دفاع از منافع و حقوق مشروع خود همانند انرژی هسته ای، انتخابات و... ذره ای عقب نشینی نخواهند کرد و در این راه که همان راه شهدا و امام امت (ره) است، مصمم تر از همیشه و با تبعیت از  فرامین الهی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه­ای، تمامی توطئه ها و نقشه های شوم استکبار را نقش بر آب خواهند کرد و بار دیگر در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و در دهه پیشرفت و عدالت، شعار  «ما می توانیم» را  به رخ استکبار جهانی خواهیم کشاند.