بیانیه ستاد مراسم دانشگاه و پایگاه مقاومت اداری به مناسبت 20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای

خانه خبرها

(نظام اسلامي در زمينه انرژي هسته اي حتي يک قدم عقب نشيني نخواهد کرد.)«امام خامنه اي»

20 فروردين روز ملي فناوري هسته اي و جشن بزرگ پيروزي ملت غيور ايران اسلامي در دست يابي به اين فناوري نوين است . سرانجام شعار مردم عزيزمان «انرژي هسته‌اي حق مسلم ماست»  و اتحاد ملي شکل گرفته حول حق مسلم ايران در دست يابي به فناوري صلح آميز هسته اي به ثمر نشست و ايران عزيز در تاريخ 20 فروردين ماه 85 دست يابي دانشمندان جوان،  مؤمن و فرهيخته خود را به فناوري هسته اي به نظاره نشست و در پي اين موفقيت بزرگ  در اين روزها گوش ملت پي درپي پذيراي خبرهاي خوش ديگري درباره دستيابي­ما­به­ديگر فناوري هاي برتر روز دنيا­،مانند ژنتيك، بيوتكنولوژي، ميكروالكترونيك، سلول هاي بنيادين ، فناوري­هاي نانو، علوم و فنون فضايي ، پرتاب ماهواره و ديگركاميابي ها و موفقيت هاي علمي و تكنولوژي دانشمندان ايراني است و اگر خوب گوش فرا دهيم، مي شنويم کلام حضرت حق که فرمودند: « أليس الصبح بقريب ؟ » بايد باور کنيم که همانا صبح نزديک است.

بيستم فروردين ' روز ملي فناوري هسته اي ' تجلي گاه نوآوري و نمايش اقتدار و عظمت ملت بزرگ ايران و نقطه عزيمت و خيزش عظيم علمي كشور در مسير پيشرفت و شكوفايي و استكبار ستيزي است و روزي است كه ملت ايران بر خلاف خواسته هاي سردمداران استكبار و انحصار طلب با عزم راسخ و دستيابي به فناوري صلح آميز هسته اي و بومي سازي اين صنعت، استقلال علمي و اقتدار ملي خود را به جهانيان نشان داد و مظهر تحقق اراده ملت ايران در مسير نيل به اهداف مقدس جمهوري اسلامي و حمايت از اين فناوري فاخر و اهتمام ملي به توسعه علمي کشور است و يادآور کلام الهي رهبر عزيزمان حضرت امام خامنه اي است که فرمودند: «ما دنبال سلاح هسته اي نيستيم ولي ميخواهيم اقتدار متکي بر سلاح هسته اي را بشکنيم و انشاءالله ملت اين کار را خواهد کرد.»

بي‌شک پيشرفت‌هاي ايران اسلامي در زمينه انرژي هسته اي و ساير پيشرفت ها، وام‌دار خون شهيداني است که با نثار جان خويش، درخت عزت و سربلندي کشور را آبياري نمودند. 

اگرچه امروز شهيداني چون شهرياري، علي محمدي، رضايي نژاد، احمدي‌روشن و قشقايي را در کنار خود نداريم اما موج عظيمي از بيداري، عزم، تلاش و مجاهدت در ميان جوانان مؤمن و دانشجويان انقلابي به راه افتاده است که حاصل برکت خون همين شهيدان است.

 راه اين مجاهدان و شهداي عزيز ادامه خواهد يافت و چه خوب پير طريق هدايت، راه را بر ما ترسيم نموده است،«ما تكليف الهى خود را انشاء اللَّه ادا خواهيم كرد.

امروز دشمنان بدانند، كه فرزندان انقلاب در دفاع از منافع و حقوق مشروع خود همانند انرژي هسته اي، انتخابات و... ذره اي عقب نشيني نخواهند کرد و در اين راه كه همان راه شهدا و امام امت (ره) است، مصمم تر از هميشه و با تبعيت از  فرامين الهي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت امام خامنه­اي، تمامي توطئه ها و نقشه هاي شوم استكبار را نقش بر آب خواهند کرد و بار ديگر در سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني و در دهه پيشرفت و عدالت، شعار  «ما مي توانيم» را  به رخ استکبار جهاني خواهيم کشاند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها