شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

آخرین وضعیت سند راهبردی خدمات رفاهی دانشجویی دانشگاهها

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به آخرین وضعیت سند راهبردی خدمات رفاهی دانشجویی دانشگاه ها، گفت: در حال حاضر در مرحله جمع بندی نظرات دانشگاهها هستیم که با نهایی شدن مراحل تصویب آن طی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درصدد تدوین سند راهبردی خدمات دانشجویی است بر این اساس در شهریورماه سال گذشته با ارسال بخشنامه ای به دانشگاه ها از آنها خواست تا فراخور شرایط خود برنامه راهبردی خدماتی دانشجویی را در قالب یک سند تدوین و پس از تدوین و تصویب آن در هیئت رئیسه دانشگاه ها به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال کنند.

معاون دانشجویی زارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جزئیات سند راهبردی خدمات رفاهی دانشجویی دانشگاه ها افزود: در این زمینه از دانشگاه های سراسر کشور خواسته شد تا سند راهبردی خدمات راهبردی دانشجویی خود را آماده و به وزارت علوم ارسال کنند. 

محمد ملاباشی، ادامه داد: بر اساس اسنادی که از دانشگاه ها ارسال می شود، سند نهایی خدمات رفاهی دانشجویی دانشگاه ها تدوین می شود. 

وی به بیان آخرین وضعیت این سند پرداخت و خاطر نشان کرد: در حال حال حاضر در مرحله جمع بندی این سند هستیم که با نهایی شدن آن اقدام به تدوین این سند راهبردی در حوزه خدمات دانشجویی دانشگاه های کشور می شود. 

ملاباشی همچنین تاکید کرد: تاکنون به مرحله جمع بندی نهایی نرسیده ایم.