آخرین وضعیت سند راهبردی خدمات رفاهی دانشجویی دانشگاهها

خانه خبرها

رئيس سازمان امور دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با اشاره به آخرين وضعيت سند راهبردي خدمات رفاهي دانشجويي دانشگاه ها، گفت: در حال حاضر در مرحله جمع بندي نظرات دانشگاهها هستيم که با نهايي شدن مراحل تصويب آن طي مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، وزارت علوم، تحقيقات و فناوري درصدد تدوين سند راهبردي خدمات دانشجويي است بر اين اساس در شهريورماه سال گذشته با ارسال بخشنامه اي به دانشگاه ها از آنها خواست تا فراخور شرايط خود برنامه راهبردي خدماتي دانشجويي را در قالب يک سند تدوين و پس از تدوين و تصويب آن در هيئت رئيسه دانشگاه ها به وزارت علوم، تحقيقات و فناوري ارسال کنند.

معاون دانشجويي زارت علوم، تحقيقات و فناوري در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جزئيات سند راهبردي خدمات رفاهي دانشجويي دانشگاه ها افزود: در اين زمينه از دانشگاه هاي سراسر کشور خواسته شد تا سند راهبردي خدمات راهبردي دانشجويي خود را آماده و به وزارت علوم ارسال کنند. 

محمد ملاباشي، ادامه داد: بر اساس اسنادي که از دانشگاه ها ارسال مي شود، سند نهايي خدمات رفاهي دانشجويي دانشگاه ها تدوين مي شود. 

وي به بيان آخرين وضعيت اين سند پرداخت و خاطر نشان کرد: در حال حال حاضر در مرحله جمع بندي اين سند هستيم که با نهايي شدن آن اقدام به تدوين اين سند راهبردي در حوزه خدمات دانشجويي دانشگاه هاي کشور مي شود. 

ملاباشي همچنين تاکيد کرد: تاکنون به مرحله جمع بندي نهايي نرسيده ايم.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها