شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بیانیه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) در آمریکا

 «یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ.» (سوره توبه آ یه 32)

آنان می­خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند ، ولی خدا جز این نمی­خواهد که نور خود را کامل کند هرچند کافران کراهت داشته باشند.

درماندگی و بیچارگی دشمنان  در مواجهه با دین مبین اسلام، یک بار دیگر آنان را بر آن داشت که با سخیف‏‌ترین روش‌های ممکن، کینه خود را از دین الهی نشان دهند و در یک سناریو و توطئه  از قبل طراحی شده­ی جدید به ساحت مقدس اَشرف و أعِزّ انبیای الهی، حضرت محمد(ص)، توهین نمایند.

بی­تردید، این اقدام قبیح و زشت اول از همه نشانگر ضعف و درماندگی کفر مدرن جهانی در مواجهه با موج فراگیر  بیداری اسلامی  می­باشد و  نشانگر اوج  استیصال آنها در برابر این حرکت آزادی بخش است.

دانشگاهیان دانشگاه ایلام،  با محکوم نمودن این اقدام غیر انسانی مدعیان دروغین حقوق بشر، اعلام می دارند: اتخاذ چنین راهبردهایی نه تنها خللی در اتحاد امت اسلامی نخواهد داشت، بلکه موجبات گسترش بیداری اسلامی در بین مسلمانان و باعث  در هم ریختن پایه های سست استکبار خواهد شد. امت بزرگ اسلامی باید متوجه باشند، که همان گونه که رهبر حکیم انقلاب در پیام آگاهی بخش خود تأکید فرمودند، این حرکات مذبوحانه دشمنان نشانه‌ عظمت و اهمیت خیزش بیداری اسلامی و بشارت دهنده رشد روزافزون آن است.

ما اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام،  ضمن اعلام انزجار از این حرکت شیطانی در اهانت به ساحت پاک پیامبر اعظم (ص) همراهی خود را با حرکت مسلمین جهان علیه استکبار جهانی به رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی) را اعلام می­داریم و در سایه­ی دین مبین اسلام و پیروی از رفتار و گفتار آخرین رسول الهی منتظر روزی هستیم که پایه های کفر و استکبار جهانی فرو بریزد و به زباله دان تاریخ ملحق شود.