شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

حجت الاسلام صفرلکی::دستاوردهای علمی ایران اسلامی حاصل خود باوری منتج از انقلاب اسلامی است

پاتوق دانشجویی با حضور حجت الاسلام صفرلکی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری وبا موضوع انگاره نگاری در جنگ نرم عصر روز یک شنبه 8/5/91برگزار گردید.در این پاتوق حجت الاسلام صفرلکی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبر یابتدا به بیان معنا ومفهوم واژهای حقیقت،واقعیت وانگاره پرداخت وگفت:انگاره یعنی اینکه مطلبی که صحت ندارد جایگزین  واقعیت شودومخاطب همیشه خیال کند که این مطلب عین واقعیت است ومتاسفانه بعضی از اوقات انگاره ها افراد را خلع سلاح نموده وبه دنبال خود می کشند.

حجت الاسلام صفرلکی در ادامه به بیان مثالهایی در این زمینه پرداخت وگفت:غربیها همیشه به مردم جهان وعلی الخصوص مردم کشورهای در حال توسعه تلقین کرده اند که تنها راه توسعه وپیشرفت دنباله روی از سیاستهای سرمایه داری می باشد واین موضوع یک انگاره است  که برای آن تبلغ زیادی انجام گرفته است.

حجت الاسلام صفرلکی با رد این موضوع گفت:این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد ومسیر توسعه وپیشرفت کشورها متناسب با شرایط وداشته های آنان می تواند متفاوت باشد.

حجت الاسلام صفرلکی در ادامه با اشاره به موفقیتهای  ایران اسلامی در زمینه فناوری سوخت هسته ای گفت:فناوری سوخت  هسته ای از پیشرفته ترین فناوریهای جهانی می باشد که دانشمندان ایرانی در کمال ناباوری وبا وجود انواع محدودیتها وتحریمها به آن دست یافته اند وتوانسته اند این دانش مدرن را بومی نمایند وبناب به گفته محمد البرادعی رئیس اسبق آژانس بین المللی انرژی اتمی چون ایرانیها توانسته اند این فناوری را بومی نمایند به هیچ عنوان دیگرنمی توان با بمباران وجنگ دستاوردهای ایران را دراین زمینه نابود کرد.

وی نقش دانشمندان شهید ایران اسلامی را در این زمینه بسیار موثر دانست واظهار داشت­:در جریان مذاکرات هسته ای با میانجگری ترکیه وبرزیل قرار شدغربیها اورانیم 20درصد را در اختیار ایران بگذارند،اما بعد از مدتی از انجام این کار منصرف شدند وگفتند ما نیازی به این کار نمی بینیم ودر آن موقع نمایند گان ایران اعلام کردند که ما خودمان  اورانیوم غنی سازی شده 20درصد را تولید می نمائیم .

اما غربیها به این گفته نمایندگان ایران باور نداشتند وگفته بودند شما توان انجام این کار را ندارید ودر آن موقع  بود که شهید علی محمدی به همراه چند نفر دیگر شروع به انجام تحقیقات در این زمینه نمودند وبعد از مدتی توانستند این کار را انجام دهندوغنی سازی 20در صد در ایران انجام  گرفت وسبب بهت وحیرت غربیها گردید واین امر یک افتخار ماندگار برای ما ایرانیان است .

در ادامه دانشجویان به بیان سئوالات خود دز زمینه جنگ روانی،ناآرامیهای سوریه،کشتار مسلمانان در میانمار،جنگ نرم،کشتار شیعیان بحرین وپیشرفت تحصیلی پرداختند وحجت الاسلام صفرلکی پاسخهای لازم را ارائه کردند.

حجت الاسلام صفرلکي::دستاوردهاي علمي ايران اسلامي حاصل خود باوري منتج از انقلاب اسلامي است حجت الاسلام صفرلکي::دستاوردهاي علمي ايران اسلامي حاصل خود باوري منتج از انقلاب اسلامي است حجت الاسلام صفرلکي::دستاوردهاي علمي ايران اسلامي حاصل خود باوري منتج از انقلاب اسلامي است