شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دانشجویان حاضر در طرح ضیافت اندیشه بیان کردند:خاطرات ضیافت اندیشه دانشجویی جزء خاطرات ناب و ماندگار ماخواهد بود

خانم صفورا کریمی دانشجوی رشته مامایی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گفت:ضیافت به معنای میهمانی است واردوی دوهفته ای طرح ضیافت اندیشه دانشجویی یک مهمانی با تمام معنا است که با برنامه ریزی دقیق در حوزه های مختلف وبه صورت شبا نه روز فضایی دوستانه ومعنوی را دربین دانشجویان فراهم آورده است.

همچنین خانم سمیره بابایی دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز ایلام با اشاره به صمیمیت  شکل گرفته بین دانشجویان حاضر در این طرح گفت:طرح نورانی ضیافت باعث شده است که عده ای از جوانان پاک وخداجودر ماه مبارک رمضان گرد هم آیندوبدین لحاظ خاطراتی ماندگار رابرای ماه به ارمغان آورده است  وهمدلی و و حدت بین دانشجویان را به ارمغان آورده است.

خانم  خیریه ناصری دانشجوی دانشگاه ایلام در این ارتباط گفت:اساتید حاضر در طرح به بیان موضوعات اساسی و روز جامعه می پردازند وبرای همین حضور دانشجویان در کلاسها با اشتیاق همراه است.

وی  مباحثه دانشجویان دراین طرح را از برکات ماندگار این طرح اعلام کرد وگفت:دانشجویان بعد از برگزاری کلاسها ،درمسجد وخوابگاهها باهم در موضوعات مختلف به مباحثه می پردازندوازاین طریق اطلاعات جدیدی را کسب می نمایند.