دانشجویان حاضر در طرح ضیافت اندیشه بیان کردند:خاطرات ضیافت اندیشه دانشجویی جزء خاطرات ناب و ماندگار ماخواهد بود

خانه خبرها

خانم صفورا کريمي دانشجوي رشته مامايي دانشگاه علوم پزشکي ايلام در گفتگو با خبرنگار روابط عمومي گفت:ضيافت به معناي ميهماني است واردوي دوهفته اي طرح ضيافت انديشه دانشجويي يک مهماني با تمام معنا است که با برنامه ريزي دقيق در حوزه هاي مختلف وبه صورت شبا نه روز فضايي دوستانه ومعنوي را دربين دانشجويان فراهم آورده است.

همچنين خانم سميره بابايي دانشجوي دانشگاه پيام نور مرکز ايلام با اشاره به صميميت  شکل گرفته بين دانشجويان حاضر در اين طرح گفت:طرح نوراني ضيافت باعث شده است که عده اي از جوانان پاک وخداجودر ماه مبارک رمضان گرد هم آيندوبدين لحاظ خاطراتي ماندگار رابراي ماه به ارمغان آورده است  وهمدلي و و حدت بين دانشجويان را به ارمغان آورده است.

خانم  خيريه ناصري دانشجوي دانشگاه ايلام در اين ارتباط گفت:اساتيد حاضر در طرح به بيان موضوعات اساسي و روز جامعه مي پردازند وبراي همين حضور دانشجويان در کلاسها با اشتياق همراه است.

وي  مباحثه دانشجويان دراين طرح را از برکات ماندگار اين طرح اعلام کرد وگفت:دانشجويان بعد از برگزاري کلاسها ،درمسجد وخوابگاهها باهم در موضوعات مختلف به مباحثه مي پردازندوازاين طريق اطلاعات جديدي را کسب مي نمايند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها