شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه دانشجویی

برگزاری مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه دانشجویی با حضور مهندس اعلایی استاندار ایلام،دکتر علی محمدی رئیس دانشگاه،حجت الاسلام والمسلمین صفرلکی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری،حجت الاسلام هاشمی معاون نهاد نمایندگی ودبیر برگزاری طرح ،معاونین دانشگاه،اساتیدوعوامل اجرایی طرح وجمع زیادی از دانشجویان در محل سالن آیت اله حیدری برگزار گردید.

دکترعلی محمدی، رییس دانشگاه در ابتدای این مراسم هدف از اجرای طرح ضیافت دانشجویی را ایجاد فضایی مناسب برای جوانان دانست و گفت: جوانان باید تلاش کنند از این فرصت‌ها برای خودسازی بیشتر استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در ماه رمضان باب معرفت و حرکت به سوی خدا باز است، خاطرنشان کرد: ما باید این فرصت‌ها را غنیمت بشماریم و به گونه‌ای از آن بهره گیریم که آثار این ضیافت در رفتار و عملکرد ما مشهود باشد.

دکترعلی محمدی با بیان اینکه رمضان یک هدیه الهی برای امت اسلام است، اضافه کرد:شرکت‌کنندگان در این طرح باید در پایان طرح در نقش یک آمر به معروف و ناهی از منکر ظاهر شوند که اگر این گونه باشد باید بگوییم در این طرح موفق بوده‌ایم.

درادامه حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی، معاون نهاد نمایندگی  مقام معظم رهبری و دبیر اجرایی این طرح ضمن قدردانی از دانشجویان شرکت‌کننده و مدرسان این دوره هدف اصلی از اجرای این طرح را ترویج فرهنگ اصیل اسلامی دانست و ابراز امیدواری کرد حرکت‌های فرهنگی ،دانشگاهی اسلامی در جامعه به ارمغان بیاورد.

درادامه مهندس اعلایی، استاندار ایلام با اشاره به شروع هفته اکرام نیازمندان و اطعام یتیمان، اظهار کرد: یکی از آموزه‌های بزرگ ماه مبارک رمضان انفاق و کمک به نیازمندان است.

مهندس اعلایی با بیان اینکه انفاق مانند یک رودخانه جاری است که بهره‌مندان از نعمت‌های دنیوی با استفاده از آن مال خود را حلال و آخرت خود را آباد می‌کنند، تصریح کرد: وعده صریح خداوند این است که مال در نتیجه انفاق نه تنها کم نمی‌شود بلکه افزایش می‌یابد و برکت پیدا می‌کند.

وی یکی از برکات ماه رمضان را یادآوری زندگی فقرا و نیازمندان دانست و گفت: انفاق به فقیران یکی از راه‌های کسب حیات الهی است.

برگزاري مراسم اختتاميه طرح ضيافت انديشه دانشجويي برگزاري مراسم اختتاميه طرح ضيافت انديشه دانشجويي برگزاري مراسم اختتاميه طرح ضيافت انديشه دانشجويي برگزاري مراسم اختتاميه طرح ضيافت انديشه دانشجويي