شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری نشست ریاست دانشگاه با کارکنان خواهر

نشست ریاست دانشگاه با کارکنان خواهر با حضور دکتر گودرزی معاون پشتیبانی ومنابع انسانی وجمع زیادی از کارکنان خواهرروز چهارشنبه 27/2/91در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

در این نشست دکتر علی محمدی  با اشاره به جایگاه ومقام زن در اسلام بیان داشت:زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س)به عنوان یک الگو بی نظیر در تاریخ بشریت می درخشد.

دکتر علی محمدی­افزود: دردوره رسالت پیامبر(ص)وزمانی که آن حضرت از طرف مشرکان ودشمنانش در مکه قبل از هجرت مورد اذیت وآزار قرار می گرفت حضرت فاطمه زهرا(س)با دلداری وغمخواری برای پدر بزرگوارش از طرف آن حضرت ام ابیها لقب گرفت که این لقب درک بالا ووظیفه شناسی آن حضرت را نمایان می سازد.

رئیس دانشگاه با اشاره به دفاع حضرت فاطمه زهرا(س)از ولایت امام علی(ع)گفت:زمانی که در سقیفه حق امام علی(ع)رانادیده گرفتند واکثریت آن را پذیرفتند این وجود مبارک حضرت فاطمه زهرا(س)بود که با دفاع خود از ولایت امام علی(س)سند حقانیت ومظلومیت شیعه را رقم زد .

دکتر علی محمدی با اشاره به جایگاه حضرت فاطمه زهرا(س)در روایات اسلامی گفت:براساس روایات حضرت فاطمه زهرا(س)قرآن ناطق است وما اگر می خواهیم قدمی در عالم انسانیت بگذاریم باید به طرف حضرت فاطمه زهرا(س)رفته واز اواستمدادنمائیم.

رئیس دانشگاه درپایان با اشاره به جایگاه والای زن در مکتب اسلام گفت:هیچ مکتبی به اندازه اسلام برای زن قدر ومنزلت قائل نیست ودر حالی که مکاتب دیگر زنان را به طرز فجیعی به داخل اجتماع کشانده اند اسلام می خواهد به زن به صورت یک انسان نگاه شودودر این نگاه جنس مد نظر قرار نگیردودر این رابطه نوع رفتار زن از اهمیت خاصی برخورداراست وباید حجاب وعفاف را به نحو احسن رعایت نماید.

برگزاري نشست رياست دانشگاه با کارکنان خواهر