شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

سومین همایش ملی پدافند غیرعامل 7و8 اردیبهشت در دانشگاه برگزار می‌شود

دکتر براری دبیر همایش  اظهار داشت: سومین  همایش  ملی  پدافند غیرعامل اردیبهشت با حضور مقامات عالی رتبه کشوری ولشکری ،صاحبنظران وصاحبان مقالات  در   دانشگاه  درسطح وسیعی برگزار    می گردد.

دکتر براری افزود:نظر به سطح بالای همایش وحضورگسترده میهمانان تمهیدات ویژه ای برای برگزاری آن اندیشیده شده و2 کمیته اجرایی وعلمی با جدیت وتلاش فعالیت دارند وبه امید خدا حاصل این زحمات برگزاری مطلوب همایش خواهدبود.

دکتر براری با اشاره به حجم بالای مقلات ارسال شده به همایش گفت: پس از اعلام فراخوان بیش از 300 مقاله به دبیرخانه این همایش ازسوی صاحب نظران و پژوهشگران  استان وسراسر کشور ارسال شده است  که بعد از بررسی وداوری آنها از سوی کمیته علمی در مجموع 170 مقاله در محورهای مختلف برای ارائه به همایش انتخاب شده است که ازاین تعداد36 مقاله درخودهمایش قرائت می شودو90مقاله به صورت پوسترو40مقاله به صورت چاپی ارائه می گردد.

دکتربراری تصریح کرد: محورهای این همایش شامل علوم راهبردی و مدیریتی، علوم انسانی، علوم فرهنگی و اجتماعی، علوم فنی و مهندسی، علوم زیستی و پزشکی، تهدیدشناسی امنیت، تجارب پدافند غیر عامل و ... است.

دکتر براری  اضافه کرد: افزایش نرخ تولید دانش و فناوری در پدافند غیرعامل، گردآوری دانش‌های تولید شده در حوزه پدافند، معرفی حوزه‌ها علمی پدافند غیر عامل، ارائه جدیدترین دستاوردهای در حوزه پدافند غیر عامل و ... از جمله اهداف برپایی سومین همایش علمی پدافند غیر عامل در استان است.