شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بیانیه روابط عمومی دانشگاه ایلام به مناسبت بزرگداشت یوم الله نهم دی

بیانیه روابط عمومی دانشگاه ایلام به مناسبت بزرگداشت یوم الله نهم دی

سلام بر حسین و سلام بر حماسه سازان نهضت حسینی،عاشقان خمینی (ره)،ملت بیدار ،هشیار و با بصیرت ایران اسلامی،و سلام بر خورشید انقلاب،  ناخدای نظام الهی، مقتدای امت اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای. او که امامتش یادآور عزت خواهی حسینی،عدالت طلبی علوی و مهرورزی محمدی است. او که با اقتدا بر حسین  بن علی (ع)آن رایت آزادی بر دوش ،شمشیر عدالت بر کف ،آن پیشوای راستین شهیدان ،سالار پاکبازان ،سرور حریت خواهان،پدر مجاهدان،شعله وشرارایمان وخون همیشه جاری در کالبد زمان ،فریادگر عدالت و حقیقت خواهی، بصیرت و شهادت طلبی،آزادی و استکبارستیزی،استقلال و پارسایی،ایثار و فداکاری در عصر کنونی است. اوکه با اقتدا بر آن موذن معبد عشق، معمار مدینه قرآنی ، بلندترین بیت قصیده آزادی، آموزگار بزرگ شهادت ، ناخدای کشتی نجات ، فریادگر نجات بشریت، تجلی صداقت ،تبلور کرامت، تجسم شرافت ، رفع تبعیض و محرومیت، نفی سلطه گری و خشونت در دهکده جهانی ،دنیای شیشه ای و فضای بین المللی و جامعه بشریت است.

وسلام بر حماسه سازان نهم دیماه ،طلایه داران بصیرت و آگاهی، شجاعت، ولایت مداری، دشمن شناسی و هوشمندی، عاشقان نهضت حسینی، دل دادگان مکتب نبوی و فدائیان رهبری. آنانی که روز یوم الله نهم دیماه را روز سرنوشت ساز ، افتخار آفرین و روز پیروزی جبهه  اسلام بر جبهه کفر و نفاق و فتنه و فتنه گران تبدیل کردند.و پیوند عمیق میان امام و امت ،خداخواهی و عبودیت،ارزش مداری و فضیلت،همدلی و وحدت ،شور و شعور،حماسه و غرور ،فریاد و ظهوررا در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند و درس فراموش ناشدنی به استکبار جهانی و فتنه جویان بین المللی و مزدوران داخلی آنان دادند و نقاب از چهره مدعیان دروغین اصلاح طلبی ،صحنه گردانان سیاسیت ظالمانه جهانی و در راس آنها شیطان بزرگ ،آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین المللی برداشتند و پیکر پوسیده اصلاحات را تشییع و در سفارت خانه مکر و فریب و نیرنگ  دفن نمودند و تابوت آن را چون قابل برای موزه تاریخ ندیدند به زباله دان تاریخ انداختند.

خروش میلیونی و اقیانوس گونه نهم دیماه 88تجلی روحیه ظلم ستیزی ،ولایت مداری ،انسجام ملی ،قانون گرایی و مقابله با هرگونه قانون شکنی  و آشوب طلبی است و نشان دهنده عمق ایمان  و باور آحاد مردم به ارزشهای الهی وتحمل ناپذیر بودن اهانت به مقدسات و مبانی دینی، آن هم در ماه محرم بویژه روز عاشورای حسینی است.   

  نهم دیماه روز لبیک گفتن به ندای مقام معظم رهبری در جهت خاموش نمودن آتش فتنه و آخرین هشدار به سران فتنه  و فریب خوردگان داخلی و  توطئه گران بین المللی است و روز اعلام حضور همه جانبه ملت در دفاع از اصل بنیادین ولایت فقیه و میراث گرانبهای امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

ضمن گرامیداشت  یوم الله9دی در سالروز این حماسه بزرگ و تجدید بیعت با امام و رهبری و میثاق با شهدای انقلاب اسلامی عهد و پیمان می بندیم که با تمام وجود پاسدار نظام اسلامی  و دستاوردهای آن در مقابل هرگونه توطئه ای اعم از فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی باشیم.