بیانیه روابط عمومی دانشگاه ایلام به مناسبت بزرگداشت یوم الله نهم دی

خانه خبرها

بيانيه روابط عمومي دانشگاه ايلام به مناسبت بزرگداشت يوم الله نهم دي

سلام بر حسين و سلام بر حماسه سازان نهضت حسيني،عاشقان خميني (ره)،ملت بيدار ،هشيار و با بصيرت ايران اسلامي،و سلام بر خورشيد انقلاب،  ناخداي نظام الهي، مقتداي امت اسلامي حضرت آيت الله خامنه اي. او که امامتش يادآور عزت خواهي حسيني،عدالت طلبي علوي و مهرورزي محمدي است. او که با اقتدا بر حسين  بن علي (ع)آن رايت آزادي بر دوش ،شمشير عدالت بر کف ،آن پيشواي راستين شهيدان ،سالار پاکبازان ،سرور حريت خواهان،پدر مجاهدان،شعله وشرارايمان وخون هميشه جاري در کالبد زمان ،فريادگر عدالت و حقيقت خواهي، بصيرت و شهادت طلبي،آزادي و استکبارستيزي،استقلال و پارسايي،ايثار و فداکاري در عصر کنوني است. اوکه با اقتدا بر آن موذن معبد عشق، معمار مدينه قرآني ، بلندترين بيت قصيده آزادي، آموزگار بزرگ شهادت ، ناخداي کشتي نجات ، فريادگر نجات بشريت، تجلي صداقت ،تبلور کرامت، تجسم شرافت ، رفع تبعيض و محروميت، نفي سلطه گري و خشونت در دهکده جهاني ،دنياي شيشه اي و فضاي بين المللي و جامعه بشريت است.

وسلام بر حماسه سازان نهم ديماه ،طلايه داران بصيرت و آگاهي، شجاعت، ولايت مداري، دشمن شناسي و هوشمندي، عاشقان نهضت حسيني، دل دادگان مکتب نبوي و فدائيان رهبري. آناني که روز يوم الله نهم ديماه را روز سرنوشت ساز ، افتخار آفرين و روز پيروزي جبهه  اسلام بر جبهه کفر و نفاق و فتنه و فتنه گران تبديل کردند.و پيوند عميق ميان امام و امت ،خداخواهي و عبوديت،ارزش مداري و فضيلت،همدلي و وحدت ،شور و شعور،حماسه و غرور ،فرياد و ظهوررا در مقابل ديدگان جهانيان به نمايش گذاشتند و درس فراموش ناشدني به استکبار جهاني و فتنه جويان بين المللي و مزدوران داخلي آنان دادند و نقاب از چهره مدعيان دروغين اصلاح طلبي ،صحنه گردانان سياسيت ظالمانه جهاني و در راس آنها شيطان بزرگ ،آمريکاي جنايتکار و صهيونيسم بين المللي برداشتند و پيکر پوسيده اصلاحات را تشييع و در سفارت خانه مکر و فريب و نيرنگ  دفن نمودند و تابوت آن را چون قابل براي موزه تاريخ نديدند به زباله دان تاريخ انداختند.

خروش ميليوني و اقيانوس گونه نهم ديماه 88تجلي روحيه ظلم ستيزي ،ولايت مداري ،انسجام ملي ،قانون گرايي و مقابله با هرگونه قانون شکني  و آشوب طلبي است و نشان دهنده عمق ايمان  و باور آحاد مردم به ارزشهاي الهي وتحمل ناپذير بودن اهانت به مقدسات و مباني ديني، آن هم در ماه محرم بويژه روز عاشوراي حسيني است.   

  نهم ديماه روز لبيک گفتن به نداي مقام معظم رهبري در جهت خاموش نمودن آتش فتنه و آخرين هشدار به سران فتنه  و فريب خوردگان داخلي و  توطئه گران بين المللي است و روز اعلام حضور همه جانبه ملت در دفاع از اصل بنيادين ولايت فقيه و ميراث گرانبهاي امام خميني(ره) و رهنمودهاي مقام معظم رهبري است.

ضمن گراميداشت  يوم الله9دي در سالروز اين حماسه بزرگ و تجديد بيعت با امام و رهبري و ميثاق با شهداي انقلاب اسلامي عهد و پيمان مي بنديم که با تمام وجود پاسدار نظام اسلامي  و دستاوردهاي آن در مقابل هرگونه توطئه اي اعم از فرهنگي ،سياسي و اجتماعي باشيم.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها