شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نگاهی اجمالی به عملکرد وفعالیتهای حوزه اداری ومالی دانشگاه ایلام در سال 1386

دکتر علی اصغر نصراله نژاد ،معاونت اداری ومالی دانشگاه ایلام گفت :در سال 1386 خوشبختانه وضعیت اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای دانشگاه ایلام در سال 1386 بسیار خوب بوده است ،سه پروژه کتابخانه مرکزی با اعتبار 000/000/000/12 ریال،سلف سرویس دانشجویان با اعتبار 000/000/800/10 ریال وآزمایشگاه مرکزی با اعتبار 000/000/600/5 در سالجاری به مناقصه عمومی گذاشته شدند وبعد از مشخص شدن پیمانکاران هر پروژه ،با در اختیار گذاشتن زمین پیش پرداخت اولیه ،طرح ها شروع شدند ومقدمات طرح احداث خوابگاه دانشجویی نیز مراحل پایانی را طی می کند ودر آینده نزدیک به مناقصه عمومی گذاشته خواهد شد.

وی در گفت وگو با عیلام خبر افزود:این پروژه ها بعداز سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام تعریف شدند ومبلغ 000/000/000/6 ریال اعتبار اولیه برای آنها در نظر گرفته شده بود که به لطف خداوند نزدیک به صددرصد تخصیص هایی با اعتبار سفر ریاست جمهوری به دانشگاه هزینه شد.دکتر نصرالله نژاد اظهار داشت :تعدادی پروژه امسال داریم در ادامه توضیح داده خواهد شد.

 پروژه تکمیل فاز سه وچهار دانشکده فنی ومهندسی که بخشی از اعتبار آن از طریق دفتر حمایت از مناطق نفت خیز تامین شده وبخش دیگر نیز از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری که تقریبا تمام اعتبارهای تخصیص یافته هزینه شده است وانشاءا.. مسئولین ذیربط جهت تکمیل وبهره برداری کامل آن اعتبار لازم را تخصیص دهند تا شاهد افتتاح ساختمان دانشکده فنی ومهندسی باشیم. معاونت اداری مالی دانشگاه ایلام ادامه داد:پروژه مسجد دانشگاه در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسیدکه تا کنون بر 000/000/500/2ریال برای آن هزینه شده است.

وی گفت:برای تکمیل مسجد در سال 1386مبلغ 000/000/000/1ریال اعتبار تخصیص یافته که امیدواریم هرچه زودتر از طریق ذیحسابی وزارت متبوع دانشگاه واریز گردد تا به موقع به هزینه گذاشته شود. دکتر نصراله نژاد ادامه داد:پروژه سکوی تماشاچیان زمین ورزشی به علت کمبود بودجه در حال حاضر از فعالیت چندانی برخوردار نیست ولی خوشبختانه پیمانکارمحترم فعالیت خود را قطع نکرده است،البته برای این پروژه حدود000/000/000/3ریال اعتبار در نظر گرفته شده که متاسفانه اکنون به حساب دانشگاه واریز نشده است.

وی پروژه دیگر در حال اجرا را بازارچه دانشجویان ذکر کرد که انشاءاله آن هم به زودی به بهره برداری خواهد رسید واعتبار این پروژه بالغ بر 000/000/00/1 ریال است که به علت دور بودن دانشگاه از محیط شهری متاسفانه دانشجویان برای تهیه مایحتاج اولیه از قبیل خرید میوه جات ،اتوشویی ،کفاشی، چاپ وتکثیر و... باید به داخل شهر مراجعه کنند که با راه اندازی این مرکز بخشی از مشکلات دانشجویی حل خواهد شد. وی گفت :طرح های عمرانی دیگر ازقبیل محوطه سازی ومحل احداث پارکینگ دانشگاه، دیوار کشی وگاوداری نیز در حال انجام هستند که مجموع اعتبار آنها بالغ بر 000/000/000/4 ریال می باشد وبرخی از این پروژه ها به علت معارضین زمین،متاسفانه با کندی در حال انجام است واگر این روند ادامه پیدا کند دانشگاه هم از نظر جذب اعتبارات عمرانی در آینده با مشکل مواجه خواهد شد واین به صرف وصلاح استان وبازار کار نخواهد بود وهم از نظرتوسعه فیزیکی وفضای آموزشی وپژوهشی دچار مشکل می گردد.

 وی تاکید کرد:دراینجا بنده فرصت را مغتنم می شمارم واز مسئولین محترم می خواهم که در این زمینه کمک حال دانشگاه ایلام باشند. دکتر نصراله نژاد در پایان گفت:یک طرح خوابگاه دانشجویی با ظرفیت 250 نفر در حال احداث است که به طریق مستقیم از طریق وزارت خانه به پیمانکاران واگذار شدودر سال 1386 به علت کمبود بودجه،پیمانکاران به طور کامل از فعالیت دست کشید ولی در تابستان امسال با موافقت ریاست محترم دانشگاه ایلام یک تفاهم نامه بین پیمانکار،دانشگاه ایلام ونماینده وزارت علوم منعقد شده است ودر زمینه دانشگاه کمکهایی به پیمانکاران جهت به بهره برداری رساندن طرح انجام داده که قرار است تا آذر ماه خوابگاه مورد نظر به بهره برداری برسد.