شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

آگهی استخدام پیمانی

بسمه تعالی

 دانشگاه ایلام در اجرای مصوبه شماره 2556/ت 32964 هـ مورخ 11/5/85 هیأت محترم وزیران جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود طبق مفاد قانون استخدامی کشوری و به استناد آیین نامه استخدام پیمانی و اصلاحات بعدی آن از محل باقی مانده سهمیه های استخدامی شماره 9110 / 63 مورخ 12/7/84 و 6724/63 مورخ 27/4/85 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مجوزهای پنجمین و نهمین نشست عادی از دور اول هیأت امنا دانشگاه در تاریخ های 12/7/85 و 4/12/86، تعداد 3 نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی عمومی و تخصصی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی برای خدمت در استان ایلام بشرح زیر استخدام می نماید:  

ردیف

عنوان رشته شغلی

محل جغرافیایی خدمت

تعداد مورد نیاز

جنسیت

شرایط احراز

طبقه شغلی

مرد

1

کارشناس اصلاح نباتات و زراعت

مهران

1

*

دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات)

4-5

2

کارشناس تغذیه و رژیمهای غذایی

ایلام

1

*

دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد در یکی از رشته های علوم تغذیه، علوم بهداشتی در تغذیه، تغذیه

4-5

3

مهندس تأسیسات

ایلام

1

*

دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد در یکی از رشته های تاسیسات (کلیه گرایشها)، مهندس مکانیک (تاسیسات حرارتی و برودتی) تاسیسات

4-5

الف) شرایط عمومی استخدام

_ اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

_ التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت سربازی (ویژه برادران)

- نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر

- داشتن توانایی جسمی و روانی متناسب با شغل مورد درخواست

 _ عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

- عدم اشتغال در سایر موسسات دولتی و نهادهای انقلابی و عدم بازخرید خدمت و بازنشستگی از دستگاههای دولتی

_ نداشتن منع استخدامی در دستگاههای دولتی به موجب آراء قضائی ذیصلاح

ب- شرایط اختصاصی:

داشتن حداقل سن بیست سال تمام و حداکثر 35 سال

ج- مدارک مورد نیاز

- تکمیل برگ  درخواست شغل ( با دقت و خط خوانا تکمیل گردد)

- تصویر آخرین مدرک تحصیلی

- تصویر صفحه اول شناسنامه (در صورت توضیحات تصویر صفحه آخر)

- تصویرپشت و رو برگ پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه برادران)

- رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ 32667ریال به حساب جاری 980 خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران به عنوان حق شرکت در آزمون توانمندیهای عمومی و تخصصی داوطلب استخدام ( ایثارگران ازپرداخت50% مبلغ مذکور و فرزندان شاهد از پرداخت کل مبلغ مذکور معاف می باشند.)

- سه قطعه عکس 4*3 جدید، تمام رخ، پشت نویسی شده (یک قطعه عکس روی  برگ ثبت نام الصاق شود.)

_ ارسال تأییدیه لازم از مراجع ذیصلاح توسط مشمولین بندهای 10 و 11 و 12 و 13 و 14 تذکرات

نحوه ارسال مدارک و مهلت ثبت نام:

متقاضیان واجد شرایط، مدارک لازم را از زمان تاریخ انتشار آگهی تا حداکثرمورخ  23/7/88  با پست سفارشی به نشانی : ایلام – خ پژوهش- اداره کارگزینی و رفاه دانشگاه ایلام  صندوق پستی 516-69315 ارسال نمایند.

به مدارک ناقص و یا مدارکی که بعد از پایان مهلت ثبت نام به پست تحویل  شود  و یا از طریق دیگر ارسال گردیده ترتیب اثر داده نخواهد شد و مدارک ارسالی و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

زمان توزیع کارت و برگزاری آزمون

کارت ورود به جلسه آزمون توانمندیهای عمومی و تخصصی در روز پنج شنبه.  مورخ 21/8 /88 از ساعت 8 صبح الی 17 بعدازظهر  در محل مجتمع فرهنگی و رفاهی دانشگاه ایلام واقع در جاده مهران توزیع خواهد شد.

_ تاریخ آزمون روز جمعه مورخ  22/8/88  رأس ساعت 8 صبح  و محل برگزاری آزمون درهنگام توزیع کارت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

موادآزمون

مواد آزمون عبارتند از: الف-آزمون توانمندیهای عمومی شامل زبان و ادبیات فارسی و آئین نگارش ، زبان انگلیسی،دانش عمومی کامپیوتر، معارف اسلامی و اطلاعات سیاسی و اجتماعی،ریاضی ، هوش و استعداد ویژهمی باشد.

ب) آزمون تخصصی شامل سوالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب می باشد.

تذکرات:

1- آزمون توانمندیهای عمومی و تخصصی به صورت کتبی و در یک نوبت برگزار می گردد.

2- تمامی داوطلبانی که در آزمون های استخدامی ادواری سنوات گذشته شرکت نموده و پذیرفته شده اند تا پایان مهلت اعتبار کارنامه قبولی ( فارغ از سال شرکت و یا گروه آزمایشی شغلی) در صورت تمایل و ارسال نتیجه ای از کارنامه قبولی آزمون استخدامی ادواری از شرکت در آزمون توانمندیهای عمومی معاف بوده و موظفند در آزمون تخصصی شرکت و در زمان تعیین شده اقدام به پاسخگوئی سوالات تخصصی نمایند.

3- سایر داوطلبان واجد شرایط ملزم به پاسخگوئی سوالات آزمون توانمندیهای عمومی و تخصصی می باشند لیکن از میان داوطلبان مذکور که در آزمون توانمنیهای عمومی شرکت می نمایند صرفاً داوطلبانی به عنوان پذیرفته شده تلقی خواهند شد که نمره توانمنیهای عمومی آنها از 60 درصد نمره نفر اول که بالاترین نمره را در آزمون توانمندیهای عمومی کسب نموده است، کمتر نباشد.

4- برای انتخاب افراد به تعداد مورد نیاز در چارچوب این مجوز برای طی سایر مراحل استخدام صرفاً بر اساس مقایسه نمرات آزمون تخصصی داوطلبان واجد شرایط در بند دو و افراد پذیرفته شده در بند سه صورت خواهد گرفت.

5- در صورتیکه در این آزمون استخدامی، داوطلب پذیرفته شده در آزمون استخدام ادواری وجود نداشته باشد و یا کلیه داوطلبان ثبت نام کننده به سوال های آزمون توانمندیهای عمومی و تخصصی پاسخ بدهند انتخاب افراد بر اساس مجموع نمرات آزمون توانمندیهای عمومی (40 درصد) و تخصصی (60 درصد) صورت خواهد گرفت.

6- برای دعوت به مرحله آزمون مصاحبه تخصصی از میان داوطلبان واجد شرایط حداکثر به میزان چهار برابر تعداد مجوز مأخوذه شده از میان داوطلبان پذیرفته شده بر اساس مفاد بند چهار یا پنج انتخاب خواهد شد.

7- بدیهی است در انتخاب افراد پذیرفته شده برای طی مراحل گزینش رعایت اولویتهای قانونی از جمله ایثارگران و افراد بومی الزامی خواهد بود. حد نصاب نمره لازم برای پذیرش افراد به استثناء ایثارگران در حد سهمیه به تعداد مورد نیاز در آزمون تخصصی کسب حداقل 60% نمره نفر اول در هر رشته شغلی که بالاترین نمره را کسب نموده است ، می باشد.

8- شایان ذکر است برای معرفی به مرحله گزینش حداکثر به میزان 2 برابر تعداد مجوز مأخوذه در هر رشته شغلی به ترتیب نمرات فضلی و با ذکر اولویت اصلی و ذخیره از میان پذیرفته شدگان صورت خواهد گرفت.

9- در اجرای آئین نامه جذب و نگهداری نیروی انسانی نخبه موضوع مصوبه شماره 17814/ت 30987 مورخ 12/7/83 هیأت محترم وزیران داوطلبان مشمول ماده دو مصوبه و در صورت ارائه مدارک دال بر نخبگی مشروط به تأیید مراتب نخبگی  از سوی مراجع ذیربط از شرکت در آزمون توانمندیهای عمومی معاف می باشند. این گونه از داوطلبان می بایست در آزمون تخصصی  و سایر مراحل مربوط به جذب شرکت نمایند.

10- جانبازان وآزادگان عزیز انقلاب اسلامی و افراد خانواده معظم شهدا، مفقودین ،  جانبازان از کار افتاده کلی ونیز رزمندگانی که حداقل  9 ماه متوالی یا 12 ماه متناوب به طور داوطلبانه از تاریخ 31/6/59 تا 29/5/67 در جبهه های جنگ تحمیلی حضور داشته اند ، در صورت کسب امتیاز لازم  و دارا بودن شرایط مذکور در آگهی  با رعایت قوانین و مقررات مربوط از اولویت مقرر قانونی برخوردار خواهند بود.

11- ازکل سهمیه استخدامی 30% آن برای استخدام ایثارگران در نظر گرفته شده است که 25% سهمیه استخدامی مربوط به فرزندان معزز شاهد با هماهنگی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تعیین تکلیف گردیده است فلذا مابقی سهمیه استخدامی 5% آن که برای استخدام سایر ایثارگران اختصاص دارد و انتخاب آنان در حد سهمیه تعیین شده بـه ترتیب نمره فضلی از بین ایثارگران واجـد شرایط که در زمـان مقـرر ثبت نام نموده اند تعلق می گیرد. استخدام مازاد بر 30% ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت.

12- معلولین عادی به شرط دارا بودن شرایط مندرج در آگهی و کسب حد نصاب لازم از 3% سهمیه قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود.

13- بسیجیانی که حداقل 4 سال سابقه عضویت فعال و مستمر در گردانهای عاشورا  داشته باشند بشرط دارا بودن شرایط مساوی با سایر داوطلبان  غیر ایثارگر در اولویت خواهند بود.

14- داوطلبان بومی ( همان شهرستان) در صورت داشتن شرایط مندرج در آگهی تا سقف 50% از مجوزهای استخدامی مربوطه از اولویت لازم برخوردارمی باشند در این صورت رقابت دربین افراد  بومی همان مناطق انجام خواهد شد. بدیهی است در صورتی که برای استخدام 50% بقیه سهمیه سایر افراد افراد بومی رتبه لازم را در بین کلیه افراد کسب کرده باشند امتیاز فوق مانع از جذب آنها به میزان بیش از 50% سهمیه استخدامی نخواهد شد.

_ داوطلبان بومی به افرادی اطلاق می گردد که محل تولد آنان با محل جغرافیایی مورد درخواست یکی بوده و یا اینکه حداقل دو مقطع از مقاطع تحصیلی ابتدائی، راهنمایی و متوسطه را در محل مورد درخواست گذرانده باشند.  و یا از فرزندان پرسنل نیروهای مسلح باشند و محل سه سال از سنوات تحصیلی آنها ( اعم از ابتدائی ، راهنمایی و یا دبیرستان ) با محل مورد تقاضایی استخدامی یکی باشد.

داوطلبان موضوع این بند بایستی تاییدیه اخذ دو مقطع تحصیلی خود را از واحد آموزشی ذیربط دریافت و به همراه سایر مدارک مورد نیاز ارسال دارند. و در مورد فرزندان پرسنل نیروهای مسلح مدارک اثبات این امر ارسال گردد. در صورت عدم ارسال گواهی موضوع این بند بومی تلقی نشده و حق هیچ گونه اعتراضی نخواهند داشت.

15- مشمولین بندهای 10 ، 11، 12، 13و 14 تذکرات ضروری است گواهی خود را از مرجع ذیصلاح ، بنیاد شهید و امور ایثارگران و یا واحد مربوطه در وزارت جهاد کشاورزی ، مدیریت توانبخشی سازمان بهزیستی،  واحد بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اداره آموزش پرورش حسب مورد اخذ و همراه با سایر مدارک ارسال نمایند. گواهی جانبازان حتماً باید با قید درصد جانبازی و خانواده جانبازان از کار افتاده  مبنی بر قادر به کار نبودن ایشان به تأیید مدیریت آموزش  و اشتغال بنیاد استان ذیربط رسیده باشد. ضمنأ خانواه محترم شهدا در صورت داشتن کارت شناسایی از بنیاد شهید انقلاب اسلامی با ارائه تصویر آن می توانند ثبت نام نمایند در غیر اینصورت ضروری است گواهی لازم را از بنیاد مذکور اخذ و ارسال نمایند.

16- به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر و پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنین مدارک (معادل) ترتیب اثر داده نخواهد شد.

17- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاههای دولتی باشند.

18- در هر مرحله از مراحل مربوط به امتحان یا مسابقه چنانچه خلاف اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب محرز گردد داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد.

19- داوطلبان در هنگام ثبت نام نباید کمتر از 20 سال و بیشتر از 35 سال سن داشته باشند.

تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.

الف) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل به طور داوطلبانه (از تاریخ 31/6/1359 لغایت 29/5/1367) خدمت نموده اند به میزان مدت حضور در جبهه.

ب) جانبازان و رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت  در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی.

ج) افراد خانواده معظم ( شهدا، اسراء، مفقود الاثرها و جانبازان از کار افتاده کلی که قادر به انجام کار نمی باشند شامل، همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر) تا میزان 5 سال.

د) آزادگان از حداکثر سن فوق الذکر معاف می باشند

برگ درخواست شغل از دانشگاه ایلام

محل الصاق عکس

باسمه تعالی

           در این قسمت چیزی ننویسید


 الف- مشخصات شخصی- شناسنامه ای

شماره پرونده

1- نام خانوادگی:                             

2- نام:                                                   

3- نام پدر:

4- جنسیت: مرد         زن

5- شماره شناسنامه:                                  

6- محل صدور شناسنامه:                 

7- تاریخ تولد: (روز، ماه،سال)         

  8- محل تولد :

9- کد ملی

10- دین:   1) اسلام    2) مسیحی      3) کلیمی    4-) زرتشتی 

11- وضعیت تاهل:    متأهل        مجرد

الف- مشخصات تحصیلی

12- مدرک تحصیلی:                                               13- رشته و گرایش تحصیلی

14- دانشگاه محل تحصیل:                                        15- معدل

ج- شغل مورد درخواست

16- شغل مورد تقاضا:( فقط یک شغل):

17- محل جغرافیائی مورد تقاضا (فقط یک محل):

د- اطلاعات آزمون استخدامی ادواری

18- مایل به استفاده از نتیجه کارنامه آزمون استخدامی ادواری می باشم:  بله         خیر


19- قبولی در آزمون استخدامی ادواری سال                           شماره پرونده

هـ- سایر موارد

20- وضعیت خدمت وظیفه: انجام داده           معافیت دائم   

21- جزو سهمیه: ایثارگران        گردان عاشورا          معلولین عادی         افراد بومی   

در صورت ایثارگری: نوع ایثارگری                                                        مرجع تأیید کننده:

22- نشانی کامل داوطلب:

استان:                       شهرستان:                        خیابان:                       کوچه:

پلاک :                              کد پستی

23- شماره تلفن تماس:                                             کد شهرستان:

(ذکر شماره تلفن الزامی است)

صحت کلیه موارد بالا مورد تأیید است

                             نام و نام خانوادگی

                            تاریخ و امضاء