آگهی استخدام پیمانی

خانه خبرها

بسمه تعالي

 دانشگاه ايلام در اجراي مصوبه شماره 2556/ت 32964 هـ مورخ 11/5/85 هيأت محترم وزيران جهت تامين نيروي انساني مورد نياز خود طبق مفاد قانون استخدامي کشوري و به استناد آيين نامه استخدام پيماني و اصلاحات بعدي آن از محل باقي مانده سهميه هاي استخدامي شماره 9110 / 63 مورخ 12/7/84 و 6724/63 مورخ 27/4/85 وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و مجوزهاي پنجمين و نهمين نشست عادي از دور اول هيأت امنا دانشگاه در تاريخ هاي 12/7/85 و 4/12/86، تعداد 3 نفر از افراد واجد شرايط را از طريق برگزاري آزمون کتبي عمومي و تخصصي، مصاحبه و گزينش به صورت پيماني براي خدمت در استان ايلام بشرح زير استخدام مي نمايد:  

رديف

عنوان رشته شغلي

محل جغرافيايي خدمت

تعداد مورد نياز

جنسيت

شرايط احراز

طبقه شغلي

مرد

1

کارشناس اصلاح نباتات و زراعت

مهران

1

*

دارا بودن مدرک تحصيلي کارشناسي يا کارشناسي ارشد در رشته مهندسي کشاورزي (زراعت و اصلاح نباتات)

4-5

2

کارشناس تغذيه و رژيمهاي غذايي

ايلام

1

*

دارا بودن مدرک تحصيلي کارشناسي يا کارشناسي ارشد در يکي از رشته هاي علوم تغذيه، علوم بهداشتي در تغذيه، تغذيه

4-5

3

مهندس تأسيسات

ايلام

1

*

دارا بودن مدرک تحصيلي کارشناسي يا کارشناسي ارشد در يکي از رشته هاي تاسيسات (کليه گرايشها)، مهندس مکانيک (تاسيسات حرارتي و برودتي) تاسيسات

4-5

الف) شرايط عمومي استخدام

_ اعتقاد به دين مبين اسلام يا يکي از اديان شناخته شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران

- تابعيت نظام جمهوري اسلامي ايران

_ التزام به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران

- داشتن کارت پايان خدمت وظيفه عمومي يا معافيت دائم از خدمت سربازي (ويژه برادران)

- نداشتن سابقه محکوميت جزايي مؤثر

- داشتن توانايي جسمي و رواني متناسب با شغل مورد درخواست

 _ عدم اعتياد به دخانيات و مواد مخدر

- عدم اشتغال در ساير موسسات دولتي و نهادهاي انقلابي و عدم بازخريد خدمت و بازنشستگي از دستگاههاي دولتي

_ نداشتن منع استخدامي در دستگاههاي دولتي به موجب آراء قضائي ذيصلاح

ب- شرايط اختصاصي:

داشتن حداقل سن بيست سال تمام و حداکثر 35 سال

ج- مدارک مورد نياز

- تکميل برگ  درخواست شغل ( با دقت و خط خوانا تکميل گردد)

- تصوير آخرين مدرک تحصيلي

- تصوير صفحه اول شناسنامه (در صورت توضيحات تصوير صفحه آخر)

- تصويرپشت و رو برگ پايان خدمت نظام وظيفه عمومي و يا معافيت دائم (ويژه برادران)

- رسيد بانکي مبني بر پرداخت مبلغ 32667ريال به حساب جاري 980 خزانه نزد بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران قابل پرداخت در کليه شعب بانک ملي ايران به عنوان حق شرکت در آزمون توانمنديهاي عمومي و تخصصي داوطلب استخدام ( ايثارگران ازپرداخت50% مبلغ مذکور و فرزندان شاهد از پرداخت کل مبلغ مذکور معاف مي باشند.)

- سه قطعه عکس 4*3 جديد، تمام رخ، پشت نويسي شده (يک قطعه عکس روي  برگ ثبت نام الصاق شود.)

_ ارسال تأييديه لازم از مراجع ذيصلاح توسط مشمولين بندهاي 10 و 11 و 12 و 13 و 14 تذکرات

نحوه ارسال مدارک و مهلت ثبت نام:

متقاضيان واجد شرايط، مدارک لازم را از زمان تاريخ انتشار آگهي تا حداکثرمورخ  23/7/88  با پست سفارشي به نشاني : ايلام – خ پژوهش- اداره کارگزيني و رفاه دانشگاه ايلام  صندوق پستي 516-69315 ارسال نمايند.

به مدارک ناقص و يا مدارکي که بعد از پايان مهلت ثبت نام به پست تحويل  شود  و يا از طريق ديگر ارسال گرديده ترتيب اثر داده نخواهد شد و مدارک ارسالي و وجوه پرداختي به هيچ وجه مسترد نخواهد شد.

زمان توزيع کارت و برگزاري آزمون

کارت ورود به جلسه آزمون توانمنديهاي عمومي و تخصصي در روز پنج شنبه.  مورخ 21/8 /88 از ساعت 8 صبح الي 17 بعدازظهر  در محل مجتمع فرهنگي و رفاهي دانشگاه ايلام واقع در جاده مهران توزيع خواهد شد.

_ تاريخ آزمون روز جمعه مورخ  22/8/88  رأس ساعت 8 صبح  و محل برگزاري آزمون درهنگام توزيع کارت به اطلاع داوطلبان خواهد رسيد.

موادآزمون

مواد آزمون عبارتند از: الف-آزمون توانمنديهاي عمومي شامل زبان و ادبيات فارسي و آئين نگارش ، زبان انگليسي،دانش عمومي کامپيوتر، معارف اسلامي و اطلاعات سياسي و اجتماعي،رياضي ، هوش و استعداد ويژهمي باشد.

ب) آزمون تخصصي شامل سوالات مرتبط با رشته شغلي مورد درخواست داوطلب مي باشد.

تذکرات:

1- آزمون توانمنديهاي عمومي و تخصصي به صورت کتبي و در يک نوبت برگزار مي گردد.

2- تمامي داوطلباني که در آزمون هاي استخدامي ادواري سنوات گذشته شرکت نموده و پذيرفته شده اند تا پايان مهلت اعتبار کارنامه قبولي ( فارغ از سال شرکت و يا گروه آزمايشي شغلي) در صورت تمايل و ارسال نتيجه اي از کارنامه قبولي آزمون استخدامي ادواري از شرکت در آزمون توانمنديهاي عمومي معاف بوده و موظفند در آزمون تخصصي شرکت و در زمان تعيين شده اقدام به پاسخگوئي سوالات تخصصي نمايند.

3- ساير داوطلبان واجد شرايط ملزم به پاسخگوئي سوالات آزمون توانمنديهاي عمومي و تخصصي مي باشند ليکن از ميان داوطلبان مذکور که در آزمون توانمنيهاي عمومي شرکت مي نمايند صرفاً داوطلباني به عنوان پذيرفته شده تلقي خواهند شد که نمره توانمنيهاي عمومي آنها از 60 درصد نمره نفر اول که بالاترين نمره را در آزمون توانمنديهاي عمومي کسب نموده است، کمتر نباشد.

4- براي انتخاب افراد به تعداد مورد نياز در چارچوب اين مجوز براي طي ساير مراحل استخدام صرفاً بر اساس مقايسه نمرات آزمون تخصصي داوطلبان واجد شرايط در بند دو و افراد پذيرفته شده در بند سه صورت خواهد گرفت.

5- در صورتيکه در اين آزمون استخدامي، داوطلب پذيرفته شده در آزمون استخدام ادواري وجود نداشته باشد و يا کليه داوطلبان ثبت نام کننده به سوال هاي آزمون توانمنديهاي عمومي و تخصصي پاسخ بدهند انتخاب افراد بر اساس مجموع نمرات آزمون توانمنديهاي عمومي (40 درصد) و تخصصي (60 درصد) صورت خواهد گرفت.

6- براي دعوت به مرحله آزمون مصاحبه تخصصي از ميان داوطلبان واجد شرايط حداکثر به ميزان چهار برابر تعداد مجوز مأخوذه شده از ميان داوطلبان پذيرفته شده بر اساس مفاد بند چهار يا پنج انتخاب خواهد شد.

7- بديهي است در انتخاب افراد پذيرفته شده براي طي مراحل گزينش رعايت اولويتهاي قانوني از جمله ايثارگران و افراد بومي الزامي خواهد بود. حد نصاب نمره لازم براي پذيرش افراد به استثناء ايثارگران در حد سهميه به تعداد مورد نياز در آزمون تخصصي کسب حداقل 60% نمره نفر اول در هر رشته شغلي که بالاترين نمره را کسب نموده است ، مي باشد.

8- شايان ذکر است براي معرفي به مرحله گزينش حداکثر به ميزان 2 برابر تعداد مجوز مأخوذه در هر رشته شغلي به ترتيب نمرات فضلي و با ذکر اولويت اصلي و ذخيره از ميان پذيرفته شدگان صورت خواهد گرفت.

9- در اجراي آئين نامه جذب و نگهداري نيروي انساني نخبه موضوع مصوبه شماره 17814/ت 30987 مورخ 12/7/83 هيأت محترم وزيران داوطلبان مشمول ماده دو مصوبه و در صورت ارائه مدارک دال بر نخبگي مشروط به تأييد مراتب نخبگي  از سوي مراجع ذيربط از شرکت در آزمون توانمنديهاي عمومي معاف مي باشند. اين گونه از داوطلبان مي بايست در آزمون تخصصي  و ساير مراحل مربوط به جذب شرکت نمايند.

10- جانبازان وآزادگان عزيز انقلاب اسلامي و افراد خانواده معظم شهدا، مفقودين ،  جانبازان از کار افتاده کلي ونيز رزمندگاني که حداقل  9 ماه متوالي يا 12 ماه متناوب به طور داوطلبانه از تاريخ 31/6/59 تا 29/5/67 در جبهه هاي جنگ تحميلي حضور داشته اند ، در صورت کسب امتياز لازم  و دارا بودن شرايط مذکور در آگهي  با رعايت قوانين و مقررات مربوط از اولويت مقرر قانوني برخوردار خواهند بود.

11- ازکل سهميه استخدامي 30% آن براي استخدام ايثارگران در نظر گرفته شده است که 25% سهميه استخدامي مربوط به فرزندان معزز شاهد با هماهنگي سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان تعيين تکليف گرديده است فلذا مابقي سهميه استخدامي 5% آن که براي استخدام ساير ايثارگران اختصاص دارد و انتخاب آنان در حد سهميه تعيين شده بـه ترتيب نمره فضلي از بين ايثارگران واجـد شرايط که در زمـان مقـرر ثبت نام نموده اند تعلق مي گيرد. استخدام مازاد بر 30% ايثارگران از طريق رقابت با ساير داوطلبان واجد شرايط صورت خواهد گرفت.

12- معلولين عادي به شرط دارا بودن شرايط مندرج در آگهي و کسب حد نصاب لازم از 3% سهميه قانوني مربوطه برخوردار خواهند بود.

13- بسيجياني که حداقل 4 سال سابقه عضويت فعال و مستمر در گردانهاي عاشورا  داشته باشند بشرط دارا بودن شرايط مساوي با ساير داوطلبان  غير ايثارگر در اولويت خواهند بود.

14- داوطلبان بومي ( همان شهرستان) در صورت داشتن شرايط مندرج در آگهي تا سقف 50% از مجوزهاي استخدامي مربوطه از اولويت لازم برخوردارمي باشند در اين صورت رقابت دربين افراد  بومي همان مناطق انجام خواهد شد. بديهي است در صورتي که براي استخدام 50% بقيه سهميه ساير افراد افراد بومي رتبه لازم را در بين کليه افراد کسب کرده باشند امتياز فوق مانع از جذب آنها به ميزان بيش از 50% سهميه استخدامي نخواهد شد.

_ داوطلبان بومي به افرادي اطلاق مي گردد که محل تولد آنان با محل جغرافيايي مورد درخواست يکي بوده و يا اينکه حداقل دو مقطع از مقاطع تحصيلي ابتدائي، راهنمايي و متوسطه را در محل مورد درخواست گذرانده باشند.  و يا از فرزندان پرسنل نيروهاي مسلح باشند و محل سه سال از سنوات تحصيلي آنها ( اعم از ابتدائي ، راهنمايي و يا دبيرستان ) با محل مورد تقاضايي استخدامي يکي باشد.

داوطلبان موضوع اين بند بايستي تاييديه اخذ دو مقطع تحصيلي خود را از واحد آموزشي ذيربط دريافت و به همراه ساير مدارک مورد نياز ارسال دارند. و در مورد فرزندان پرسنل نيروهاي مسلح مدارک اثبات اين امر ارسال گردد. در صورت عدم ارسال گواهي موضوع اين بند بومي تلقي نشده و حق هيچ گونه اعتراضي نخواهند داشت.

15- مشمولين بندهاي 10 ، 11، 12، 13و 14 تذکرات ضروري است گواهي خود را از مرجع ذيصلاح ، بنياد شهيد و امور ايثارگران و يا واحد مربوطه در وزارت جهاد کشاورزي ، مديريت توانبخشي سازمان بهزيستي،  واحد بسيج سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، اداره آموزش پرورش حسب مورد اخذ و همراه با ساير مدارک ارسال نمايند. گواهي جانبازان حتماً بايد با قيد درصد جانبازي و خانواده جانبازان از کار افتاده  مبني بر قادر به کار نبودن ايشان به تأييد مديريت آموزش  و اشتغال بنياد استان ذيربط رسيده باشد. ضمنأ خانواه محترم شهدا در صورت داشتن کارت شناسايي از بنياد شهيد انقلاب اسلامي با ارائه تصوير آن مي توانند ثبت نام نمايند در غير اينصورت ضروري است گواهي لازم را از بنياد مذکور اخذ و ارسال نمايند.

16- به مدارک ارسالي توسط دانشجويان و دارندگان مدارک تحصيلي بالاتر و پايين تر از مقاطع تحصيلي اعلام شده در شرايط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنين مدارک (معادل) ترتيب اثر داده نخواهد شد.

17- داوطلبان استخدام نبايد مستخدم رسمي، ثابت و پيماني ساير دستگاههاي دولتي باشند.

18- در هر مرحله از مراحل مربوط به امتحان يا مسابقه چنانچه خلاف اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب محرز گردد داوطلب از انجام مراحل بعدي محروم خواهد شد.

19- داوطلبان در هنگام ثبت نام نبايد کمتر از 20 سال و بيشتر از 35 سال سن داشته باشند.

تبصره: موارد ذيل به شرط ارائه تاييديه هاي معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.

الف) داوطلباني که در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل به طور داوطلبانه (از تاريخ 31/6/1359 لغايت 29/5/1367) خدمت نموده اند به ميزان مدت حضور در جبهه.

ب) جانبازان و رزمندگان داوطلب در اثر مجروحيت  در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل به ميزان مدت زمان بستري شدن و يا استراحت پزشکي.

ج) افراد خانواده معظم ( شهدا، اسراء، مفقود الاثرها و جانبازان از کار افتاده کلي که قادر به انجام کار نمي باشند شامل، همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر) تا ميزان 5 سال.

د) آزادگان از حداکثر سن فوق الذکر معاف مي باشند

برگ درخواست شغل از دانشگاه ايلام

محل الصاق عکس

باسمه تعالي

           در اين قسمت چيزي ننويسيد


 الف- مشخصات شخصي- شناسنامه اي

شماره پرونده

1- نام خانوادگي:                             

2- نام:                                                   

3- نام پدر:

4- جنسيت: مرد         زن

5- شماره شناسنامه:                                  

6- محل صدور شناسنامه:                 

7- تاريخ تولد: (روز، ماه،سال)         

  8- محل تولد :

9- کد ملي

10- دين:   1) اسلام    2) مسيحي      3) کليمي    4-) زرتشتي 

11- وضعيت تاهل:    متأهل        مجرد

الف- مشخصات تحصيلي

12- مدرک تحصيلي:                                               13- رشته و گرايش تحصيلي

14- دانشگاه محل تحصيل:                                        15- معدل

ج- شغل مورد درخواست

16- شغل مورد تقاضا:( فقط يک شغل):

17- محل جغرافيائي مورد تقاضا (فقط يک محل):

د- اطلاعات آزمون استخدامي ادواري

18- مايل به استفاده از نتيجه کارنامه آزمون استخدامي ادواري مي باشم:  بله         خير


19- قبولي در آزمون استخدامي ادواري سال                           شماره پرونده

هـ- ساير موارد

20- وضعيت خدمت وظيفه: انجام داده           معافيت دائم   

21- جزو سهميه: ايثارگران        گردان عاشورا          معلولين عادي         افراد بومي   

در صورت ايثارگري: نوع ايثارگري                                                        مرجع تأييد کننده:

22- نشاني کامل داوطلب:

استان:                       شهرستان:                        خيابان:                       کوچه:

پلاک :                              کد پستي

23- شماره تلفن تماس:                                             کد شهرستان:

(ذکر شماره تلفن الزامي است)

صحت کليه موارد بالا مورد تأييد است

                             نام و نام خانوادگي

                            تاريخ و امضاء

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها