شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تجمع اعتراض آمیز در پی هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت امام (ره)

    تجمع دانشگاههای استان ایلام در اعتراض به هتک حرمت به ساحت مقدس بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با حضور  رؤسای دانشگاههای استان ،اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان ، صبح روز یکشنبه در محل مسجد دانشگاه ایلام برگزار گردید.

در این تجمع دکتر قربانی رئیس دانشگاه با اظهار تأسف از هتک حرمت به ساحت مقدس بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) توسط عناصر وابسته گفت : فضای سیاسی غرب و بویژه آمریکا تحت تأثیر چند دکترین قرار دارد از جمله :

اول : نظریه پایان تاریخ که چکیده آن این است که تاریخ سیاسی جهان به لیبرال دموکراسی ختم می شود.

دوم :جسد سیستمی که کل جهان به مثابه یک جسم فرض می شود و چون در ایالات متحده بیشترین پژوهش ها طرح و اجرا می شود آمریکا بعنوان سر این جسم مطرح است.

سوم:نظم نوین که تأکید دارد به اتمام جنگ سرد ، باید نظم نوینی را در جهان مطرح کرد که حاکمیت آمریکا را تثبیت کند.

چهارم : جنگ چهارم جهانی که عنوان می کند جنگ سوم جهانی همان جنگ سرد بوده که به اتمام رسیده و حال معارضان جدیدی برای غرب مطرح هستند که مهمترین این معارضان اسلام است که از قابلیت و توان بالایی برخوردار است و می تواند عرصه را بر مستکبران تنگ کند لذا جنگ چهارم جهانی باید برای نابودی اسلام شکل بگیرد.

پنجم : جنگ تمدنها که چالش اصلی را بین تمدنها و علی الخصوص تمدن غرب با تمدن اسلام می داند.

ششم : نظریه گالیور و لی لی پود که صحنه درگیری اصلی را در خاوورمیانه می داند و مختصر آن این است که اسلام ناب محمدی (ص) در منطقه باید محو شود و حاکمیت دین از بین برود و علی الخصوص اسلام انقلابی که توسط حضرت امام خمینی (ره) پایه ریزی شده است.

دکتر قربانی در ادامه گفت : برنامه ای که برای محو و نابودی اسلام ناب محمدی (ص) دارند از سالها قبل شروع شده است بگونه ای که ابتدا بحث جنگ سخت را مطرح کردند و حکومت بعثی عراق به رهبری صدام را تجهیز و وادار به تهاجم علیه انقلاب اسلامی ایران نمودند اما با مقاومت مردمی روبرو شد و نتوانست اهداف سلطه گران را برآورده نماید.

رئیس دانشگاه افزود : پروژه ای که با اتمام جنگ تحمیلی شروع شد این است که پوششی از اسلام که فاقد چالش برای غرب باشد و در این پروژه ارزشهای اصیل اسلامی از جمله اصل عزتمند ولایت فقیه و مبارزه با مستکبران و زورمداران و حمایت از مظلومان کنار گذاشته می شود و پوششی از اسلام که مورد قبول آمریکا است جایگزین آن قرار می گیرد.

دکتر قربانی با اشاره به مسائل مطرح چند سال گذشته گفت: فضای نقدها و حملات رسانه ای که در آن اصلاحات بر اصلاح قانون اساسی تأکید داشت اصل عمد? آن برای تضعیف ولایت مطلقه فقیه بود.

  دکتر قربانی با اشاره به مسائل مطرح شده بعد از انتخابات گفت : ادامه این پروژه برای تضعیف انقلاب اسلامی مصادره شعارهای آن توسط عناصر وابسته می باشد که با هدف تقویت اسلام آمریکایی انجام می گیرد که در جدیدترین اقدام انجام گرفته توسط این گروه اهانت به ساحت مقدس حضرت امام خمینی (ره) می باشد که مورد تشویق و ترغیب غرب در رسانه های غربی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه افزود: درست است که در جریان 16 آذر این مصیبت اتفاق افتاده اما در برابر آن عده قلیل،  فوج فوج دانشجویان ولایت مدار قرار دارند که نگذاشتند از روز دانشجو به سود بیگانگان استفاده شود و شعار حمایت از آرمانهای امام سر دادند.

 دکتر قربانی افزود : دانشجویان نگذاشتند فرامین مقام معظم رهبری در زمینه جنبش نرم افزاری بر زمین بماند و علیرغم تحریم و فشار نوزایی علمی بوجود آوردند که من از آنان بعنوان سپاه پاسداران علمی یاد می کنم و مطمئن باشید همراه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اندیش? منسوخ سکولاریسم را پاسخ خواهند داد و طومار غربزدگی را از بین خواهند برد.

در این مراسم که رئیس و اساتید حوزه علمیه ایلام نیز حضور داشتند شعارهایی از قبیل : این لشکر آمده به عشق رهبر آمده، مهدی صاحب زمان تسلیت تسلیت، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر منافق و الله اکبر خمینی رهبر مطرح گردید.

تجمع کنندگان بعد از اتمام سخنرانی دکتر قربانی در محوطه بیرونی مسجد به راهپیمایی پرداخته و با سردادن شعارهای حمایت از انقلاب اسلامی اهانت به ساحت مقدس حضرت امام (ره)  را محکوم نمودند.

در پایان قطعنامه ای در 8 بند طراحی گردید.