شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه ایلام و هیأت رئیسه دانشکده علوم پایه

نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه ایلام و هیأت رئیسه دانشکده علوم پایه صبح روز یک‌شنبه 24 دی ماه 1402 برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی، دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام در این نشست با تقدیر و تشکر از زحمات خانم دکتر قاسمیان در سمت رئیس دانشکده علوم پایه در دو سال گذشته، برای دکتر نقی پور در انجام وظایف محوله آرزوی موفقیت نمود.

رئیس دانشگاه  خواستار اهتمام اعضای هیأت علمی دانشکده علوم پایه برای تأثیرگذاری در سطح جامعه و تقویت ارتباط با صنعت شد و تأکید کرد باید همه کمک کنیم تا درآمدهای اختصاصی افزایش یابد و زمینه توسعه دانشگاه هموارتر گردد.

دکتر علی‌محمدی در ادامه با اشاره به وجود مشکلات مالی دانشگاه، توضیحات مبسوطی را در زمینه مذاکرات و رایزنی‌های انجام شده در سطح کشور و استان برای جذب اعتبار ارائه کرد.

در این نشست دکتر نقی پور سرپرست دانشکده  علوم پایه با تشکر از حسن اعتماد دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه، گزارشی مختصری از روند اجرایی، آموزشی و پژوهشی دانشکده ارائه کرد و خواستار همکاری و توجه بیشتر هیأت رئیسه دانشگاه جهت خرید تجهیزات جدید آزمایشگاهی شد.

سپس مدیران گروه‌های آموزشید به بیان مسائل و نظرات خود پرداختند و خواستار مساعدت ویژه هیأت رئیسه دانشگاه جهت پیشبرد برنامه‌های دانشکده شدند.

بعد از پایان این نشست، دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه و هیأت همراه در اتاق‌های اساتید دانشکده حضور یافتند و با آنها به گفتگو پرداختند.

 

برگزاري نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و هيأت رئيسه دانشکده علوم پايه برگزاري نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و هيأت رئيسه دانشکده علوم پايه برگزاري نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و هيأت رئيسه دانشکده علوم پايه برگزاري نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و هيأت رئيسه دانشکده علوم پايه برگزاري نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و هيأت رئيسه دانشکده علوم پايه برگزاري نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و هيأت رئيسه دانشکده علوم پايه برگزاري نشست هم‌انديشي رئيس دانشگاه ايلام و هيأت رئيسه دانشکده علوم پايه