شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دعوت اساتید دانشگاه ایلام از آحاد مردم شریف کشور و استان ایلام برای شرکت در انتخابات

اساتید دانشگاه ایلام با صدور بیانیه‌ای ضمن تشریح اوضاع کشور و اهمیت شرکت در انتخابات، آحاد مردم شریف ایران اسلامی و استان ایلام را به شرکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در 11 اسفند ماه 1402دعوت کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

    در طول 45 سال گذشته، انتخابات و حضور حداکثری مردم مبنای اداره کشور بوده به گونه‌ای که حتی در دوران جنگ تحمیلی و در اوج بحران‌های سیاسی، انتخابات طبق برنامه برگزار شده و امامین انقلاب اسلامی و تمام ارکان حاکمیت خود را موظف به صیانت از رای مردم دانسته‌اند، لذا جمهوریت و حاکمیت رأی مردم یکی از دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

از طرفی در طول این 45 سال، هر زمانی که انتخابات برگزار شده، امامین انقلاب اسلامی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید و اصرار داشته‌اند. در حالی که در هیچ حکومت و کشوری سراغ نداریم، که رهبری عالی آن یا مقامات بلندپایه آن حکومت و کشور بر حضور مردم در انتخابات به این اندازه تأکید و پافشاری کنند. این رویکرد امامین انقلاب اسلامی از یک سو شاهدی بر جدی بودن نقش مردم در تعیین سرنوشت خود در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و از سوی دیگر تاثیرگذاری مشارکت حداکثری را در تقویت نظام می‌رساند.

نظر به اهمیت و تاثیر انتخابات در افزایش قدرت نرم  نظام مقدس جمهوری اسلامی، در چند ماه اخیر دشمنان و بدخواهان ملت ایران با تشدید جنگ رسانه‌ای سعی دارند با سیاه‌نمایی‌ و جعل حقایق، یأس و ناامیدی را در بین مردم و بخصوص در بین نسل جوان القا کنند. لذا در هفته‌های اخیر مقام معظم رهبری به کرّات مردم را به حضور حداکثری در انتخابات 11 اسفند فرا خوانده‌اند، که این میزان تأکید از سوی معظم له در این زمینه، (که یا سابقه ندارد و یا کمتر سابقه دارد) هشداریست به همه مردم و نخبگان دانشگاهی که نباید آن را کم‌اهمیت جلوه بدهند و باید موضوع را جدی بگیرند، چرا که دشمن در پی اثبات ادعای عدم مشروعیت و مقبولیت نظام است.

علیرغم همه سختی‌ها و مشکلات موجود، شکست توطئه‌های پیدا و پنهان استکبار از سوی ملت ایران، مجموعه تحولات، شامل: شکست فشار حداکثری و ناکامی استکبار در تحقق اهداف جنگ ترکیبی به همراه جهش علمی کشور، توسعه صنایع نظامی، امنیت ملی پایدار، اقتدار جهانی ایران اسلامی و تحولات مهم اقتصادی و فرهنگی، موید پیروزی نهایی ملت ایران است، چنانکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «ما فصل مشبعی را حرکت کردیم. این سربالایی، این شیب تند را عبور کردیم، به قله‌ها نزدیک شدیم. نباید خسته بشویم. امروز روز خسته شدن نیست، روز ناامید شدن نیست. امروز روز شوق است، روز امید است، روز حرکت است.»

در این شرایط حساس، ما اساتید دانشگاه ایلام آحاد مردم شریف ایران اسلامی و استان ایلام، جامعه دانشگاهی کشور و استان و بویژه جوانان برومند را به شرکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در تاریخ 11 اسفندماه 1402 و مشارکت در تعیین سرنوشت کشور دعوت میکنیم، تا به فضل الهی فصل تازه‌ای از توسعه کشور و تحقق بشارت رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیروزی ملت ایران محقق گردد. ان شاالله.

دعوت اساتيد دانشگاه ايلام از آحاد مردم شريف کشور و استان ايلام براي شرکت در انتخابات