شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

رسالت اصلی هیأت‌های انتظامی اعضای هیأت علمی و تخلفات کارکنان آگاهی بخشی است

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم حسینی نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه ایلام عنوان کرد: رسالت اصلی هیأت‌های انتظامی اعضای هیأت علمی و تخلفات کارکنان آگاهی بخشی به اساتید و کارکنان برای پیش گیری از وقوع تخلف است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم حسینی نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جریان نشست با اعضای هیأت انتظامی اعضای هیأت علمی و اعضای هیأت تخلفات کارکنان دانشگاه ایلام، که صبح روز چهارشنبه در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد، اظهار داشت: ما وظیفه داریم از شأن دانشگاه به عنوان یک نهاد مقدس و مبدأ تحولات صیانت کنیم و نگذاریم کسانی با حیثیت دانشگاه بازی کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی یکی ار رئوس مهم مورد توجه هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیأت علمی در وزارت علوم و در سطح دانشگاه‌ها را «آگاهی بخشی» به اساتید و کارکنان دانست و گفت: ما وظیفه داریم با استفاده از روش‌ها و تکنیک‌های مختلف، اساتید و کارکنان را با قواینن و مقررات آشنا کنیم و مانع هرگونه قانون‌گریزی شویم. دکتر حسینی، خاطرنشان کرد: هیأت‌های انتظامی اعضای هیأت علمی و تخلفات کارکنان در دانشگاه‌ها باید مستقل عمل کنند، تا بتوانند ضمانت اجرای قانون باشند.

در ادامه حاضرین در این نشست به بیان سئوالات، نظرات و مسائل مورد نظر خود پرداختند و دکتر حسینی نیز پاسخ‌های لازم را ارائه کردند.