شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری نشست هم‌اندیشی کارگزاران گزینش دانشگاه ایلام

به همت مدیریت گزینش دانشگاه ایلام و با هدف بررسی راهکارهای ارتقای جایگاه گزینش، نشست هم‌اندیشی کارگزاران گزینش دانشگاه ایلام صبح روز سه‌شنبه 12 آذر ماه 1402 در محل سالن اجتماعات معاونت پژوهش و فناوری برگزار شد.

   به گزارش روابط عمومی، آقای «شهاب فتاحی» مدیر گزینش دانشگاه ایلام در این نشست با تشکر از زحمات کارگزاران گزینش دانشگاه در طول یک سال گذشته، با بیان اینکه فضای دانشگاه باید پویا، پایا و سالم باشد، گفت: کارگزاران گزینش باید با حساسیت و دقت در این زمینه مراقبت دوچندان داشته باشند، تا فضایی پویا، پایا و سالم در دانشگاه شکل گرفته و زمینه استقرار وحدت، همدلی و همگرایی در دانشگاه ایلام فراهم شود.

آقای فتاحی در ادامه گزارشی از اقدامات انجام‌شده در حوزه بررسی فرایند گزینش کارکنان ارائه کرد و ابراز امیدواری نمود، که با حمایت ریاست محترم دانشگاه و اعضای هیأت رئیسه و تلاش خالصانه کارگزاران گزینش، شاهد ارتقای جایگاه گزینش در سطح دانشگاه ایلام مبتنی بر وظایف محوله و آئین ‌نامه‌های مربوطه باشیم.  

در ادامه حاضرین در نشست به بیان نظرات و مسائل مورد نظر خود پرداختند و در خصوص راهکارهای مطرح شده جهت کارآمدی بهتر گزینش دانشگاه ایلام به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان با اهدای لوح از زحمات کارگزان گزینش دانشگاه ایلام تقدیر بعمل آمد.

 

 

برگزاري نشست هم‌انديشي کارگزاران گزينش دانشگاه ايلام برگزاري نشست هم‌انديشي کارگزاران گزينش دانشگاه ايلام برگزاري نشست هم‌انديشي کارگزاران گزينش دانشگاه ايلام برگزاري نشست هم‌انديشي کارگزاران گزينش دانشگاه ايلام برگزاري نشست هم‌انديشي کارگزاران گزينش دانشگاه ايلام برگزاري نشست هم‌انديشي کارگزاران گزينش دانشگاه ايلام