شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیام تسلیت رییس دانشگاه ایلام به مناسبت شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی کرمان

دکتر «طاهر علی‌محمدی» رئیس دانشگاه ایلام با صدور پیامی شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی مسیر زائران مزار شهید سپهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، متن پیام دکتر علی‌محمدی به شرح ذیل است:

«بِسمِ رَبِّ الشُهَداءِ وَ الصِّدّیقین»

   در چهارمین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و در روزی که تعداد زیادی از هموطنان کشورمان به جهت تقدیر از مجاهدت‌های آن شهید والامقام بر سر مزار وی حضور یافته بودند، تروریست‌های زبون، سنگدل و جنایتکار وابسته به استکبار جهانی و صهیونیسم، در یک اقدام وحشیانه و ناجوانمردانه جمعی از زائران مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساند و ملت ایران را عزادار کردند.

شکل‌گیری مکتب سپهبد حاج قاسم سلیمانی و عشق وصف‌ناپذیر ملت شهید پرور ایران و همه آزادی‌خواهان و مظلومان جهان به آن شهید والامقام، برای مغزهای خشک‌زده و شرارت‌بار منافقان وابسته به استکبار و صهیونیسم قابل تحمل نیست. از این رو این جنایت وحشیانه را رقم زدند و نفرت بیش از پیش ملت ایران را برای خود به ارمغان آوردند.

اینجانب شهادت مظلومانه این هموطنان عزیزمان را خدمت مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، جامعه دانشگاهی، خانواده‌های معزز این شهیدان و دانشگاهیان دانشگاه ایلام تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه حضرت احدیت برای خانواده‌های مصیبت دیده صبر و شکیبایی و برای روح مطهر شهدا حشر با حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و برای مجروحان شفای عاجل را خواستارم.

 

طاهر علی‌محمدی

رییس دانشگاه ایلام