شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیام تسلیت به مناسبت شهادت 11 نفر از مدافعان خدوم و جان بر کف امنیت کشور

روابط عمومی دانشگاه ایلام با صدور پیامی، ضمن محکومیت شدید حمله تروریستی به مقر انتظامی شهرستان راسک در استان سیستان و بلوچستان، شهادت شهادت 11 نفر از مدافعان خدوم و جان بر کف امنیت کشور را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

  شهادت مظلومانه 11 نفر از مدافعان خدوم و جان بر کف امنیت کشور، به دست تروریست‌های وابسته به استکبار در شهر «راسک» استان سیستان و بلوچستان را خدمت مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، خانواده بزرگ نیروهای مسلح و خانواده‌های معزز این قهرمانان وطن، تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم.

در هنگامه‌ای که رژیم کودک کش اسرائیل به واسطه جنایت و کشتار مردم غزه در انزوای جهانی قرار گرفته و راهبرد محور مقاومت خواب را از چشمان استکبار و صهیونیست‌ها ربوده است، ارتکاب چنین جنایت فجیعی توسط تروریست‌های وابسته در حمایت از این رژیم جعلی طراحی شده، که هیچ دستاوردی نیز برای بانیان آن به همراه نخواهد داشت.

امنیت، عزت، اقتدار و استقلال کنونی ایران اسلامی، میراث هزاران شهید گلگون کفن است، که این قبیل اقدمات مذبوحانه با حمایت و طراحی استکبار جهانی و صهیونیسم نمی‌تواند، کوچکترین خللی در اراده ملت ایران داشته باشد و یقیناً دشمنان انقلاب اسلامی همچون گذشته ناکام خواهند ماند،  و عوامل تروریستی وابسته نیز بسان دیگر خائنان، به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.

 

روابط عمومی دانشگاه ایلام