شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

استاد تمام دانشگاه ایلام در فهرست پژوهشگران پراستناد علوم انسانی جهان اسلام قرار گرفت

بر اساس اعلام موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، 424 نفر پژوهشگر ایرانی در زمره پژوهشگران پراستناد برتر حوزه علوم انسانی، علوم اجتماعی، هنر و معماری قرار گرفتند که در این میان نام دکتر «سهراب مروتی» استاد تمام دانشگاه ایلام در فهرست پژوهشگران پراستناد علوم انسانی جهان اسلام مشاهده می‌شود.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، با توجه به اهمیت تحقیقات در حوزه علوم انسانی، مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) در راستای رسالت خود که رصد و پایش علم و فناوری کشور و جهان اسلام است، به طور سالانه با اتکا به منابع اطلاعاتی و پایگاه‌های داده خود، اقدام به شناسایی پژوهشگران پر استناد علوم انسانی، علوم اجتماعی، هنر و معماری می‌کند که در این گزارش اخیر، پژوهشگران پر استناد در بازه زمانی 10 ساله معرفی شده‌اند.

بنا به این گزارش: معیار انتخاب پژوهشگران در این فهرست، تعداد استنادهای صورت گرفته به تولیدات علمی آنها است. بر این تعداد 424 نفر پژوهشگر پراستناد در گستره علوم انسانی، علوم اجتماعی، هنر و معماری توسط مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) شناسایی و در 16 حوزه موضوعی علوم انسانی، علوم اجتماعی، هنر و معماری دسته‌بندی شدند که نام دکتر «سهراب مروتی» عضو هیأت علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی در گروه «الهیات» مشاهده می‌شود.

روابط عمومی دانشگاه ایلام ضمن تبریک کسب این موفقیت ارزشمند خدمت دکتر سهراب مروتی و جامعه بزرگ دانشگاهی دانشگاه ایلام، موفقیت روز افزون ایشان در تمام مراحل زندگی و پیشبرد اهداف عالی دانشگاه را از درگاه خداوند متعال خواهان است.