شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان ایلام برگزار شد (بازنشر)

به همت پارک علم و فناوری ایلام، دانشگاه ایلام و سازمان بسیج علمی استان ایلام، اختتامیه نهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان ایلام در در محل سالن همایش‌های بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام برگزار شد.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر «صید مهدی ویسه» معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام با بیان اینکه توسعه علم و فناوری ضرورت اجتناب پذیر دنیای امروز است، گفت: توسعه علمی و فناوری ابزاری «قدرت زا» است، که بر اقتصاد، فرهنگ، سیاست و امور نظامی تأثیرگذار می‌باشد.

دکتر ویسه، یادآور شد: توسعه علمی یکی از دستاوردهای درخشان انقلاب اسلامی است، که امید می‌رود زمینه توسعه متوازن کشور را فراهم کند.

در ادامه  دکتر «محمدرضا ولی‌زاده» رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام با بیان اینکه پارک‌های علم و فناوری با این هدف که علم دانشگاه‌ها را تبدیل به محصولی کنند که به صورت تولید صنعتی در بیاید ایجاد شده‌اند، اظهار کرد: باید بین مراکز آکادمیک و دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری ارتباط باشد که بتوانیم محصولات تولید شده را بفروش برسانیم.

 وی گفت: مرز مهران و مجاورت با کشور عراق برای فروش محصولات شرکت‌ها یک مزیت است و مهم‌ترین بخش پارک‌ها بخش‌های مرکز رشد و بازاریابی است که امیدواریم این مرز بتواند با تلاش مدیران شرکت‌ها به بازاریابی کمک کند.

 ولی‌زاده گفت: پارک علم و فناوری فقط مختص دانشگاهیان نیست جوانان ما ایده‌های جدید دارند و افراد عادی هم می‌توانند به پارک بیایند و ما حمایت حداکثری را از آنها انجام می‌دهیم

 وی ادامه داد: ما با پیام‌نور مرکز رشد مشترک داریم و با دانشگاه ایلام نیز پردیس مشترک داریم که باید این مراکز برای رسیدن به اهداف با هم هم‌افزایی داشته باشند.

 سپس سردار «قدرت‌الله کریمیان» جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با تأکید بر اینکه پارک علم و فناوری باید خلاء بین دانشگاه و صنعت را پر کند، اظهار کرد: در این صورت علم ثروت‌آفرین می‌شود و علم نافع که در اسلام مورد تأکید است محقق خواهد شد.

سردار کریمیان با اشاره به پیشینه علم پزشکی در جهان اسلام، تصریح کرد: علم و دانش از شرق به غرب رفته و تلاش همه دانشمندان جهان اسلام و در راس آنان دانشمندان ایرانی برای پیشی‌گرفتن از غرب در زمینه علوم و فنون قابل تحسین است و امیدواریم منویات مقام معظم رهبری در زمینه حرکت از راه میان‌بر در این زمینه اجرایی شود.

 جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تأکید کرد: طی کردن راه علم و فناوری با سرعت رضایت‌بخش از مسیر میان‌بر تنها با کار جهادی و انقلابی ممکن است.

در پایان این مراسم از 5 محصول دانش بنیان و فناورانه رونمایی شد.

 

نهمين جشنواره جهادگران علم و فناوري استان ايلام برگزار شد (بازنشر) نهمين جشنواره جهادگران علم و فناوري استان ايلام برگزار شد (بازنشر) نهمين جشنواره جهادگران علم و فناوري استان ايلام برگزار شد (بازنشر) نهمين جشنواره جهادگران علم و فناوري استان ايلام برگزار شد (بازنشر) نهمين جشنواره جهادگران علم و فناوري استان ايلام برگزار شد (بازنشر) نهمين جشنواره جهادگران علم و فناوري استان ايلام برگزار شد (بازنشر) نهمين جشنواره جهادگران علم و فناوري استان ايلام برگزار شد (بازنشر) نهمين جشنواره جهادگران علم و فناوري استان ايلام برگزار شد (بازنشر) نهمين جشنواره جهادگران علم و فناوري استان ايلام برگزار شد (بازنشر)