شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

حضور رئیس دانشگاه ایلام در منزل رزمنده و جانباز سرافراز اسلام و ایران سید علی موسوی

به مناسبت هفته بسیج، دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام به همراه اعضای هیأت رئیسه شامگاه یک‌شنبه 5 آذر ماه 1402 در منزل حاج سیدعلی موسوی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و جانباز سرافراز اسلام و ایران حضور یافت و از مجاهدت‌های وی تقدیر به عمل آورد.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، دکتر «طاهر علی‌محمدی» در این دیدار ضمن تقدیر از مجاهدت‌های حاج «سید علی موسوی» و همسر گرامی ایشان، با بیان اینکه نهاد دانشگاه باید در همه امور در سطح جامعه پیشتاز باشد، اظهار داشت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه، مدیریت دانشگاه ایلام خود را موظف به ترویج این فرهنگ ناب و قدردانی از مجاهدت‌های پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و خانواده‌های جانبازان و ایثارگران می‌داند.

رئیس دانشگاه ایلام، یادآور شد: امنیت، آرامش، اقتدار و صلابت امروز ایران اسلامی حاصل مجاهدت‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس است و خاطرات آن دوران تا همیشه فردا در اذهان مردم ایران به یادگار خواهد ماند.

دکتر علی‌محمدی جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس را الگوهایی «زنده» و «بی‌بدیل» برای نسل جوان دانست و گفت: این عزیزان با فداکاری، شجاعت، ایثار، اخلاص، بصیرت و ولایت‌مداری، در دوران سختی که شرق و غرب با تمام ظرفیت از حکومت بعثی صدام حمایت می‌کردند، برای دفاع از میهمن اسلامی سینه خود را سپر نمودند و با خلق حماسه دفاع مقدس، دشمنان را ناکام گذاشتند.

در این دیدار حاج «سیدعلی موسوی» جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس با تقدیر و تشکر از حسن نظر دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام، یادآور شد: کسب رتبه برتر دانشگاه‌های کشور توسط دانشگاه ایلام در هیجدهمین جشنواره شهید رجایی به همراه ارتقای رتبه علمی دانشگاه در سطح جهان و کشور و پذیرش دانشجویان خارجی، برای همه مردم ایلام مایه مباهات است، که اینجانب به سهم خودم قدران زحمات همه اعضای این دانشگاه هستم.

این یادگار دوران دفاع مقدس، شخصیت علمی و جهادی دکتر علی‌محمدی و سابقه ایثارگری ایشان را از جمله افتخارات ارزشمند دانشگاه ایلام دانست و ابراز امیدواری کرد که دانشگاه ایلام بیش از پیش بتواند در روند توسعه استان ایلام تأثیرگذار باشد.

موسوی با بیان اینکه شجره طیبه بسیج به عنوان یادگار ارزشمند امام راحل از عوامل اصلی توسعه کشور و اقتدار نظام اسلامی در سطح جهان است، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، حکومت صدام به پشتوانه حمایت ابرقدرت‌های آمریکا و شوروی، ایران اسلامی را مورد حمله قرار داد، تا به خیال خام خود انقلاب اسلامی را متوقف کند، اما با فرمان امام خمینی (ره) بسیجیان در جبهه‌های جنگ حضور یافتند و ماشین جنگی صدام را متوقف کردند.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس، جبهه را یک دانشگاه انسان ساز عنوان کرد و اظهار داشت: رزمندگان در جبهه با تأسی از امام حسین (ع) و یاران وفادارش و مبتنی بر شعار «هیهات من الذله»، در برابر صدامیان و همه حامیان جهانی آنها ایستادند و حماسه دفاع مقدس را خلق کردند.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین، بیان داشت: الان دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از جنگ رسانه‌ای به دنبال تضعیف اعتقادات و باورهای نسل جوان و ناامید کردن آنان هستند، لذا طبق تأکید مقام عظمای ولایت باید همه دوستدارن نظام اسلامی در قالب جهاد تبیین به روشنگری بپردازند و حقایق رابرای جوانان بازگو کنند.

در پایان این دیدار از طرف رئیس دانشگاه ایلام لوح تقدیر و هدایایی به «حاج سید علی موسوی» اهدا شد.

حضور رئيس دانشگاه ايلام در منزل رزمنده و جانباز سرافراز اسلام و ايران سيد علي موسوي حضور رئيس دانشگاه ايلام در منزل رزمنده و جانباز سرافراز اسلام و ايران سيد علي موسوي حضور رئيس دانشگاه ايلام در منزل رزمنده و جانباز سرافراز اسلام و ايران سيد علي موسوي حضور رئيس دانشگاه ايلام در منزل رزمنده و جانباز سرافراز اسلام و ايران سيد علي موسوي حضور رئيس دانشگاه ايلام در منزل رزمنده و جانباز سرافراز اسلام و ايران سيد علي موسوي حضور رئيس دانشگاه ايلام در منزل رزمنده و جانباز سرافراز اسلام و ايران سيد علي موسوي حضور رئيس دانشگاه ايلام در منزل رزمنده و جانباز سرافراز اسلام و ايران سيد علي موسوي حضور رئيس دانشگاه ايلام در منزل رزمنده و جانباز سرافراز اسلام و ايران سيد علي موسوي حضور رئيس دانشگاه ايلام در منزل رزمنده و جانباز سرافراز اسلام و ايران سيد علي موسوي