شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

توزیع 33 هزار پرس غذای رایگان در سلف سرویس‌های دانشجویی دانشگاه ایلام در سال تحصیلی 1401-1402

دکتر شکری معاون دانشجویی دانشگاه ایلام، گفت: با تأکید ریاست محترم دانشگاه ایلام مبنی بر توزیع غذای رایگان در بین دانشجویان و با پیگیری‌های معاونت دانشجویی و مساعدت معاونت محترم پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه، 33 هزار پرس غذا (در وعده ناهار) در سال تحصیلی 1402-1401در بین دانشجویان دانشگاه ایلام توزیع گردید.

    به گزارش روابط عمومی، دکتر شکری با بیان این خبر، اظهار داشت: دانشگاه ایلام، با سه منویی کردن غذاها در وعده ناهار، 33 هزار پرس غذای رایگان را در سال تحصیلی گذشته در اختیار دانشجویان قرار داده است.

معاون دانشجویی دانشگاه، افزود: در کنار سلف سرویس‌های دانشجویی، رستوران مکمل نیز با تنوع غذایی بالا در حال ارائه خدمات به دانشجویان این دانشگاه می‌باشد.

ایشان استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و مرغوب، خرید برنج ایرانی و گوشت گرم، بکارگیری دانشجویان در آشپزخانه‌ها و توزیع غذا، جمع‌بندی نظرات دانشجویان در تنظیم برنامه غذایی را از جمله کارهای روزمره در حوزه تغذیه معرفی کردند و نظارت جدی و دقیق بر مراحل پخت تا توزیع غذاها را در اولویت دانستند.

دکتر شکری در ادامه اشاره‌ای به وضعیت اقتصادی خانواده‌ها پس از دوران کرونا داشتند و اظهار نمودند: قرار دادن غذای رایگان در برنامه غذایی با همفکری و دستور ریاست محترم دانشگاه بوده و خوشبختانه در سال تحصیلی 1402-1401 توانستیم با تنوع بالای غذایی، مشکل بیشتر دانشجویان در زمینه غذا را حل نماییم.

معاون دانشجویی دانشگاه توزیع غذای رایگان با تنوع بالا در سال تحصیلی جاری را نیز یکی از برنامه‌های اجرایی این معاونت اعلام نمودند.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه همچنین اشاره‌ای به نانوایی دانشگاه داشتند و پخت و توزیع نان مورد نیاز سلف سرویس‌های دانشجویی در داخل دانشگاه را نیز از جمله خدمات این حوزه معرفی نمودند.