شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

فراخوان شرکت در راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان

روابط عمومی دانشگاه ایلام با صدور بیانیه‌ای از آحاد مردم شریف استان ایلام، دانشگاهیان ارجمند استان و جامعه دانشگاهی فرهیخته دانشگاه ایلام برای حضور در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان دعوت بعمل آورد.

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری: «سیزده آبان فرو ریختن هیمنه‏ سلطه‏ آمریکائی و استکبار آمریکائی در ایران و در جهان بود».

   یوم اللّه سیزده آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جهانخوار، واکنش سنجیده و مدبرانه دانشجویان پیرو خط امام (ره) به نمایندگی از ملت ایران در برابر زیاده خواهی و خوی استکباری ایالات متحده آمریکا بود، که با تمام توان به دنبال تضعیف و تحقیر ملت ایران بود و از هیچ توطئه پیدا و پنهانی برای تحقق این هدف کوتاهی نکرد.

حماسه تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تبلور شجاعت، ایثار و  فداکاری فرزندان ملت ایران در راستای برافراشتن پرچم استقلال، آزادیخواهی و مبارزه با استعمار و استکبار است، که تا همیشه تاریخ باید جاودان بماند.

روابط عمومی دانشگاه ایلام ضمن گرامیداشت حماسه تسخیر لانه جاسوسی و یوم الله سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، از عموم مردم شهید پرور استان ایلام، جامعه فرهیخته دانشگاهی استان و اساتید، کارکنان و دانشجویان ارجمند دانشگاه ایلام دعوت بعمل می‌آورد با حضور در راهپیمایی این روز، ضمن انزجار از جنایت‌ها و توطئه‌های شیطان بزرگ، با آرمانهای والای امامین انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمایند.

 

«روابط عمومی دانشگاه ایلام»

فراخوان شرکت در راهپيمايي يوم الله سيزدهم آبان فراخوان شرکت در راهپيمايي يوم الله سيزدهم آبان