شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری راهپیمایی دانشگاهیان استان ایلام در حمایت از مردم مظلوم غزه در دانشگاه ایلام

جامعه دانشگاهی استان ایلام در محکومیت جنایت جنگی و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه صبح امروز در دانشگاه ایلام  راهپیمایی کردند.

      به گزارش روابط عمومی، دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسینی نیا مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام، اعضای هیأت رئیسه، رؤسای دانشگاه‌ها و جمع زیادی از اساتید، کارکنان و دانشجویان با مشت‌های گره کرده از ساعت 11 صبح امروز یک‌شنبه 7 آبان ماه از محل محوطه ساختمان معاونت دانشجویی تجمع کرده و سپس به سمت مسجد الغدیر دانشگاه ایلام راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی شعارهایی، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «اسرائیل، آمریکا، مرگتان باد»، «هیهات من الذله» و «نصر من الله و فتح قریب» سرداده شد.

در این تجمع حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسینی نیا مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام با اشاره به آیات مبارکه 12 و 13 سوره آل عمران، گفت: بر اساس بیان قرآن، خداوند سنت‌هایی دارد، که تخلف ناپذیر است و بر اساس سنت خداوند، قطعاً ملت فلسطین پیروز خواهند شد و رژیم صهیونیسم فرو خواهد پاشید، چرا که اراده خداوند بر حمایت از مظلومان در برابر ظالمان است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی نیا با اشاره به روند شکل‌گیری رژیم اشغالگر قدس، یادآور شد: در سال 1948 دولت غاصب و جعلی رژیم صهیونیستی برای ایجاد ناامنی در خارومیانه تأسیس شد، که تا امروز باعث آوارگی ملت مظلوم فلسطین شده است.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام با انتقاد از سکوت و عدم کارایی سازمان ملل و شورای امنیت در برابر جنایت رژیم صهیونیستی، گفت: آمریکایی‌ها که داعیه دار حقوق بشر و آزادی بیان هستند، خود حامی اصلی رژیم کودک کش اسرائیل در اعمال این جنایات می‌باشند.

دکتر حسینی نیا با تمجید از رزمندان فلسطینی، خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر قدس برنامه‌ریزی کرده بود، که برای پیشبرد منافع نامشروع خود در آینده‌ای نزدیک غزه را مورد هجوم قرار دهد، اما رزمندگان حماس با انجام عملیات طوفان الاقصی پیش دستی کردند و نقشه شوم آن را با شکست روبرو کردند.