شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

جنایت‌های رژیم صهیونیستی با پشتوانه آمریکا و اروپا است

خطیب موقت نمازجمعه ایلام و دانشیار دانشگاه ایلام، گفت: آنچه امروز در غزه اتفاق افتاده است، نتیجه حمایت‌های آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی است.

   به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین دکتر شمس الله سراج در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام، اظهار کرد: مظلومیت باریکه غزه و رشادت مردان و زنان فلسطینی که با دستان خالی در برابر ابرقدرت آمریکا و رزِم غاصب صهیونیستی ایستاده‌اند، مسئله مهم امروز جهان است.

رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی با بیان اینکه مسئله اصلی امروز در پشت‌صحنه جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، آمریکای جنایت‌کار قرار دارد، افزود: از روز اول جنگ در غزه، در واقع پل هوایی بین رژیم صهیونیستی و آمریکا و کشورهای غربی برای انتقال نیرو، امکانات و تجهیزات نظامی به این رژیم غاصب برقرار شده و به کشتار انسان‌های بی‌گناه در غزه کمک می‌کنند.

 حجت‌الاسلام و المسلمین سراج یادآور شد: رژیم غاصب صهیونیستی در حالی با حمایت و چراغ‌سبز غرب و آمریکا به ساکنان غزه یورش برده است که کشورهای عربی و اسلامی فقط به محکومیت و برگزاری جلسات بسنده می‌کنند و این کشورها بایستی به‌جای جلسات و محکوم‌کردن زبانی، تدابیر و اقدامات عملی برای مقابله با تجاوز آشکار رژیم جنایت‌کار صهیونیستی داشته باشند.