شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

شرکت دانش بنیان کهربا توان به عنوان غرفه برتر نمایشگاه ایرانی سازان دست یافت

شرکت دانش بنیان کهربا توان مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشکاه ایلام به عنوان غرفه برتر نمایشگاه ایرانی سازان دست یافت.

  به گزارش روابط عمومی، مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه ایلام در دو سال گذشته عملکرد عالی داشته و در این مدت شاهد رشد چشمگیر واحدهای فناوری و شرکت‌های دانش بنیان بوده‌ایم.

نمایشگاه ایرانی‌سازان با حضور بیش از 60 شرکت تولید کننده محصولات در حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به همت پتروشیمی ایلام برگزار گردید. در این نمایشگاه، که با هدف معرفی توانمندیها، محصولات و فناوریهای جدید شرکتهای داخلی برگزار شد شرکت کهرباتوان به عنوان یک شرکت بومی و دانش‌بنیان توانست عنوان غرفه برتر را از آن خود کند. شرکت کهرباتوان به عنوان پیشروترین شرکت استان با بیش از 900 نفر نیروی کار به معرفی خدمات و محصولات تولیدی خود در زمینه انجام پروژه‌های EPC، اجرای عملیات راه‌اندازی، پیش‌راه‌اندازی و تعمیرات مجتمع پتروشیمی، ساخت قطعات صنعتی و تولید محصولات نرم افزاری به ویژه نرم‌افزار هوشمند مدیریت عملکرد دارایی کاردینو پرداخت.

با ورود به عصر انقلاب صنعتی چهارم و بهره گیری از  تکنولوژی‌های نوین مانند هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، بزرگ‌داده‌ها، هوش تجاری، دوقلوی دیجیتال، نرم افزارهای APM و سایر فناوری‌ها شرکت کهربا توان نیز که طی سالیان اخیر پروژه های بزرگ و ملی متعددی را در حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی با موفقیت به اتمام رسانده بود جهت مدیریت هوشمند داراییهای فیزیکی، بهبود فرآیندها، افزایش تولید، کاهش هزینه‌ها، کاهش خرابیها و افزایش بهره‌وری، محصولی از جدیرترین نسل خانواده نرم افزارهای حوزه مدیریت داراییهای فیزیکی به نام نرم افزار Kardino APM را طراحی و توسعه داد. در این نمایشگاه نرم افزار مدیریت عملکرد دارایی کاردینو و همچنین پیاده سازی راهکارهای نوین سازمانی شامل سامانه هوش تجاری و راهکار مدیریت پروژه اراکل مورد استقبال شرکتها و علاقمندان این حوزه قرار گرفت. این دستاوردها نمایانگر توانمندی‌های شرکت کهرباتوان در بهره گیری از تکنولوژیهای روز دنیا و ارتقاء صنعت نفت و گاز کشور می‌باشد.

شرکت دانش بنيان کهربا توان به عنوان غرفه برتر نمايشگاه ايراني سازان دست يافت