شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری جشن هفته خوابگاه‌های دانشجویی در دانشگاه ایلام

مراسم جشن هفته خوابگاه‌های دانشجویی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی راد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر شکری معاون دانشجویی، دکتر تاب سرپرست معاونت پژوهش و فناوری، دکتر میراب مدیر امور دانشجوی، دکتر عباسی مشاور رئیس و مدیر حراست و جمع زیادی از دانشجویان، شامگاه سه‌شنبه 1402/02/19 در محل سالن آیت الله حیدری برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی، در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی راد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام با بیان اینکه دوران جوانی بهترین زمان برای کسب پیشرفت مادی و معنوی است، یادآور شد: همه انسان‌های موفق، با تلاش و پشتکار، در دوران جوانی توانسته‌اند به موفقیت دست یابند و لذا شما عزیزان باید از ثانیه این دوره با نشاط، حداکثر استفاده را ببرید.

در ادامه مراسم دکتر شکری معاون دانشجویی دانشگاه با اشاره به ارتقای سطح خدمات رفاهی به دانشجویان در 18 ماه گذشته، تأکید کرد با تمام توان و استفاده از تمام ظرفیت‌های سعی شد حداکثر خدمات رسانی به دانشجویان صورت گیرد، که بر خود لازم می‌دانم از مساعی  همکاران عزیزم در حوزه معاونت دانشجویی کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

بنا به این گزارش: اجرای موسیقی، مسابقه، طنز  و تقدیر از دانشجویان برتر مسابقات ورزشی دانشگاه از جمله برنامه‌های این مراسم بود.