شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیام تبریک مسئول دفتر نهاد نمایندگی به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی راد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام با صدور پیامی، سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین مهدوی راد به شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 
امام خمینی (ره): «سپاس بی حد خداوند که روز بزرگ خود را نصیب ما فرمود».
 
   خداوند متعال به مومنان وعده فرموده، که "اگر خداوند را یاری نمایید او شما را یاری می‌کند" فتح خرمشهر که نمادی از پیروزی حق بر باطل و نماد قدرت الهی است بر همه جهانیان صدق این وعده الهی را ثابت نمود. در شرایط خاص آن زمان، که دشمن برای قطع درخت نوپای انقلاب اسلامی کمر همت بسته بود، هیچ کس فکر نمی‌کرد بشود خرمشهر عزیز را از چنگال اهریمنان نجات داد. اما با پایمردی و فداکاری رزمندگان اسلام و عنایت خداوند متعال این فتح بزرگ نصیب مردم شد.  
حماسه‌ای که در آزاد سازی خرمشهر آفریده شد به سان خونی در رگ‌های تاریخ است که روحیه مقاومت و تلاش برای رسیدن به هدف‌های متعالی را همواره به یاد داشته باشیم. چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب "خرمشهرها در پیش دارید"، این سخن نوید بخش فتح‌های بزرگ در آینده است، که با عنایت خداوند و الهام‌گیری از حماسه سوم خرداد قابل تحقق است انشاءالله.
فرا رسیدن سالروز حماسه بزرگ سوم خرداد را به امت مقاوم ایران به ویژه اساتید، دانشجویان و جامعه دانشگاهی تبریک عرض می‌نمایم.

 
                 مهاجر مهدوی راد
    مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام