شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی 500 دانشجوی دانشگاه ایلام

مراسم جشن فارغ‌التحصیلی 500 دانشجوی دانشگاه ایلام با حضور دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه، اعضای هیأت رئیسه، رؤسای دانشکده‌ها و مدیران گروه‌های آموزشی، عصر دیروز در محل سالن آیت الله حیدری برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی، در این مراسم دکتر علی‌محمدی با ابراز خرسندی از برگزاری این جشن باشکوه و تبریک فارغ‌التحصیلی دانشجویان، ابراز امیدواری کرد، که این عزیزان در تمام مراحل زندگی موفق و مؤید باشند.

رئیس دانشگاه ایلام با بیان اینکه تحول خواهی شرط لازم برای کسب موفقیت است، اظهار داشت: باید ضرورت تحول خواهی را در زندگی بپذیریم،  تا در مسیر کسب موفقیت قرار گیریم.

ایشان تأکید کرد تأکید کرد اگر دانشجویان اصل تحول خواهی را در زندگی بپذیرند و به آگاهی و شناخت در این زمینه دست پیدا کنند، می‌توانند در مسیر کسب مدارج بالای علمی و کمال معنوی گام بردارند.

در ابتدای این مراسم دکتر ویسه معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با بیان اینکه این جشن باشکوه با مشارکت خود دانشجویان در حال برگزاری است، یادآور شد، با همراهی و همکاری دانشجویان، سطح فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه ایلام ارتقاء یافته است.

دکتر ویسه تأکید کرد تحصیل علم یک فرآیند است که بعد از فارغ‌التحصیلی هم باید ادامه داشته باشد و دانشجویان عزیز در این مسیر باید بتوانند برای خود و خانواده‌هایشان ارزش خلق کنند، که این مهم با سنجش موقعیت‌ها و تصمیم‌گیری درست، حاصل می‌شود.