شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دیدار رئیس دانشگاه ایلام و معاون تعاون وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی

در راستای توسعه همکاری‌‌ها و ارتباط با جامعه، دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام و مهندس مسکنی معاون تعاون وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با حضور دکتر احمدی سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی و مدیرکل آموزش و تحقیقات در دفتر معاون وزیر به بحث و گفتگو در خصوص زمینه‌های همکاری و پتانسیل‌های استان ایلام و دانشگاه ایلام پرداختند.

   به گزارش روابط عمومی، در این نشست دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام با اشاره به بر‌نامه‌های در دست اقدام و متنوع دانشگاه ایلام برای آموزش کارآفرینی، اشتغال آفرینی و مهارت‌آموزی دانشجویان، گفت: دانشگاه ایلام خواستار افزایش همکاری‌ها و راه‌اندازی مرکز علم و تعاون در دانشگاه می‌باشد، تا زمینه ازتباط مؤثر و کارآمد دانشگاهیان با بخش‌ تعاون فراهم گردد و این بخش از ظرفیت قانون اساسی در اقتصاد استان نقش پر رنگ‌تری داشته باشد.

در این نشست مهندس مسکنی معاون تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با موافقت با درخواست دکتر علی‌محمدی جهت راه‌اندازی مرکز علم و تعاون در دانشگاه ایلام، حمایت خود را از راه‌اندازی تعاونی‌های دانشجویی و حمایت از اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی دانشگاه ایلام در قالب فعالیت تعاونی‌ها و اعطای تسهیلات در جهت رونق اقتصادی استان ایلام و ترویج کارآفرینی در میان اقشار تحصیل کرده ابراز داشتند.

در پایان مقرر گردید با معرفی نمایندگان دانشگاه ایلام و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، زمینه اجرایی شدن موارد مطروحه فراهم گردد.

ديدار رئيس دانشگاه ايلام و معاون تعاون وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعي ديدار رئيس دانشگاه ايلام و معاون تعاون وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعي ديدار رئيس دانشگاه ايلام و معاون تعاون وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعي