شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بیانیه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام با صدور بیانیه‌ای، اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کرد و یادآور شد پیشرفت روز افزون اسلام و مکتب اهل بیت علیهم‌السلام و شکست مفتضحانه سیاست‌های آنها (غرب و استکبار) در غرب آسیا، از جمله دلایل این اقدام مذبوحانه است.

    به گزارش روابط عمومی، متن بیانیه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام به شرح ذیل است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»

«یُریدونَ لِیُطْفِئوا نورَ اللهِ بِاَفواهِهِم وَاللهُ مُتِمُّ نورِهِ و لوْ کَرِهَ الْکافِرونَ»  (الصف: 8)

«کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت».

   بار دیگر دست پلید دشمنان اسلام با اهانت به قرآن کریم به عنوان کتاب مقدس حدود دو میلیارد مسلمان، کینه عمیق خود را آشکار ساخته و با اقدامی جنون آمیز و نفرت‌انگیز این بار در استهکلم سوئد، اثبات گردید، که اهداف و آرمان‌های الهی و نظام دینی که در صدد تحقق خدامحوری و سعادت و آزادی واقعی انسان از ظلم و طاغوت است، همواره با اهداف و منافع نامشروع آنان ناسازگار بوده و خواهد بود. هرچند در سال‌های اخیر پدیده "اسلام هراسی" در غرب به ویژه ایالات متحده شکل گرفته است، اما این امر به این جا متوقف نشده و به پروژه "اسلام ستیزی" تغییر ماهیت داده است. پیشرفت روز افزون اسلام و مکتب اهل بیت علیهم‌السلام و شکست مفتضحانه سیاست‌های آنها در غرب آسیا، موجب خشم و ناراحتی بیش از حد دشمنان شکست خورده اسلام و عناصر بی‌فرهنگ وابسته به آنان شده و مستأصلانه تاکتیک توهین به استوانه‌های عقیدتی مسلمانان را در پیش گرفتند تا شاید بتوانند عرصه دیگری را برای خود باز کنند و از فشار شکست خود رهایی یابند. دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام و جامعه دانشگاهیان، ضمن ابراز تأسف و اندوه مضاعف خود، این اقدام ننگین کشورهای سوئد و دانمارک را در توهین به ساحت مقدس قرآن کریم، محکوم نموده و از عموم رهبران ادیان آسمانی به خصوص علماء و اندیشمندان جهان اسلام می‌خواهد تا در برابر این اقدام وقیحانه موضع گیری نموده و با نشان دادن چهره واقعی اسلام و قرآن کریم به افکار عمومی جهانیان، دست‌های پشت پرده دشمنان پلید اسلام ستیز و اهانت کنندگان به ساحت مقدس قرآن کریم را آشکار سازند.

 

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام