شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

رئیس دانشگاه ایلام با صدور پیامی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کرد

دکتر طاهر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام با صدور پیامی ضمن محکومیت شدید هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد به بهانه آزادی بیان، تأکید کرد این اقدام وقیحانه نقض آشکار حقوق بشر و تشویق تروریسم است.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه، متن پیام دکتر علی‌محمدی به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

 «یُریدون لِیُطفِئوا نورَ اللهِ بِاَفواهِهم و اللهُ متمُّ نورهِ و لو کرِهَ الکافرون»" (صف/8)

  اقدام تلخ و بی‌شرمانه مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی بیان در کشور سوئد در هتک حرمت قرآن کریم، نشانگر توطئه‌ای شوم و خطرآفرین برای مقابله با اسلام و مسلمانان است. این اقدام نفرت‌انگیز و تحریک آمیز نقض آشکار حقوق بشر و تشویق تروریسم و افراط‌گرایی می‌باشد، که احساسات همه مسلمانان، پیروان راستین ادیان الهی و آزادی‌خواهان جهان را جریحه‌دار کرده و نفرت آنان را به همراه داشته است. واضح است، که نورانیت قرآن مبین، با این اقدامات سخیف و مذبوحانه خاموش نخواهد شد، بلکه طبق وعده حتمی خداوند هر روز عظمت آن افزون‌تر و انوار هدایت آن درخشان‌تر (و اللهُ متمُّ نورهِ و لو کرِهَ الکافرون)، می‌شود.

اینجانب با تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش، این اقدام مذبوحانه را محکوم می‌نمایم و از همه مسلمانان، مجامع دانشگاهی، نخبگان و اندیشمندان درخواست می‌کنم با محکومیت این اقدام موهن، مانع تکرار ارتکاب چنین جنایت عظمایی شوند. یقین دارم در سایه الطاف الهی و طبق وعده قرآن مبین و با حمایت همه مسلمانان جهان، بانیان پیدا و پنهان این توطئه مخوف؛ رسوای عالم خواهند شد.

 

طاهر علی‌محمدی

رئیس دانشگاه ایلام

رئيس دانشگاه ايلام با صدور پيامي اهانت به ساحت مقدس قرآن کريم در کشور سوئد را محکوم کرد