شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیام تبریک دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت هفته دولت

 دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام با صدور پیامی هفته دولت را تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که در سایه هدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری، حمایت همیشگی ملت شریف ایران و تلاش‌های بی وقفه دولت مردمی و جهادی سیزدهم شاهد تحقق اهداف انقلاب اسلامی در همه حوزه ها باشیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، متن پیام دکتر علی‌محمدی به شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور مجاهدت ها و خدمات صادقانه دولتمردان ولایتمدار، مردمی و ساده زیست؛ شهیدان رجایی و باهنر است، که خالصانه در راه خدمت رسانی به مردم و تحقق اهداف انقلاب اسلامی تلاش کردند و مظلومانه توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند و بدینسان در تاریخ ایران اسلامی جاودانه شدند.

امروز که دشمنان انقلاب اسلامی با تمام توان و در قالب فشار حداکثری و جنگ ترکیبی به دنبال ناامید کردن مردم و تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، دولت مردمی سیزدهم با تأسی از دولت شهیدان رجایی و باهنر، خالصانه برای حل مشکلات مردم وارد میدان شده و برای شکست نقشه‌های شوم دشمنان و رسیدن به آرمان‌های والای نظام اسلامی ذیل رهنمودهای امامین انقلاب، گام بر می‌دارد. امید می رود، که در سایه هدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری، حمایت همیشگی ملت شریف ایران و تلاش‌های بی وقفه دولت مردمی و جهادی سیزدهم شاهد تحقق اهداف انقلاب اسلامی در همه حوزه‌ها باشیم. و فصلی درخشان از توسعه مادی و معنوی در تاریخ جمهوری اسلامی رقم بخورد.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان اسطوره‌های خدمتگزاری و الگوی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، هفته دولت و روز کارمند را خدمت همه‌ی دولتمردان ایران اسلامی، مجموعه مدیریت استان، رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و مجموعه علمی استان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه پروردگار متعال خواهانم.

 

 

 

طاهر علی‌محمدی

رئیس دانشگاه ایلام