شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

اعطای کمک هزینه تحصیلی به رتبه‌های برتر کنکور سراسری 1402 در دانشگاه ایلام

دکتر کوخایی زاده معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام، گفت: دانشگاه ایلام به رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال 1402 که این دانشگاه را به عنوان محل تحصیل خود انتخاب کنند کمک هزینه تحصیلی پرداخت می‌کند.

   به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر کوخایی زاده با بیان این خبر، اظهار داشت: شرایط اعطای کمک هزینه تحصیلی به رتبه‌های برتر کنکور سراسری 1402 در دانشگاه ایلام در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری درج شده است، لذا داوطلبانی که موفق به کسب رتبه اعلامی مطابق دستورالعمل شوند و دانشگاه ایلام را برای تحصیل انتخاب کنند، می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند گردند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام، افزود: به داوطلبین کنکور سراسری 1402 که دارای شرایط مورد نظر دانشگاه ایلام باشند، در هر ماه کمک هزینه تحصیلی  به مبلغ ده میلیون ریال به مدت 9 ماه پرداخت می‌شود. حداًکثر مدت زمان پرداخت کمک هزینه تحصیلی در مقطع کارشناسی هفت نیمسال تحصیلی است.

دکتر کوخایی زاده اضافه کرد: همچنین این دسته از دانشجویان در استفاده از کلیه امکانات و تجهیزات کتابخانه‌ای، آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه، واگذاری اینترنت با حجم و پهنای باند بیشتر اعزام به بازدیدها و اردوهای علمی و فرهنگی و اختصاص وام‌های تحصیلی دانشجویی مطابق مقررات صندوق رفاه دانشجویان دراولویت خواهند بود.

شیونامه اعطای کمک هزینه تحصیلی به داوطلبین کنکور سراسری 1402 در دانشگاه ایلام:

https://www.ilam.ac.ir/file_bank/1402/371402530-شیونامه-اعطای-کمک-هزینه-تحصیلی-دانشگاه-ایلام.pdf

جدول رتبه های کارشناسی  در آزمون سراسری 1402 جهت پرداخت کمک هزینه تحصیلی در دانشگاه ایلام: