شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

همایش تحلیل وضعیت جبهه مقاومت و تحولات منطقه در دانشگاه ایلام برگزار شد

با هماهنگی و برنامه ریزی دفتر استانی نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ها، سازمان بسیج اساتید، معاونت فرهنگی و سازمان بسیج دانشجویی همایش تحلیل وضعیت جبهه مقاومت و تحولات منطقه با حضور سردار تهرانی مقدم( برادر شهید تهرانی مقدم) و روسای دانشگاه‌ها، اساتید، کارکنان و دانشجویان سطح استان برگزار گردید.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام گفت: انقلاب اسلامی در تمام دنیا مولودهای مبارکی در حوزه مقاومت ایجاد کرده است.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حسینی نیا در نشست تحلیلی جبهه مقاومت که در سالن آمفی تئاتر آیت الله حیدری دانشگاه برگزار شد ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اگر در حال حاضر در سطح دنیا گروه‌هایی با ظلم و استکبار مبارزه می کنند، الگو گرفته از جریان فکری و ایدئولوژی انقلاب اسلامی می باشند.
وی با اشاره به اینکه حماس در حال حاضر با 45 هزار نیرو در حال مقاومت است، افزود: همین 45 هزار نیرو رژیم اسراییل را به ستوه آورده است و کاری کرده که همگان انگشت به دهان مانده اند.
رژیم قدرتمند اسرائیل در مقابله با این گروه دست به دامن جنایت شده و کودکان را مورد حمله قرار داده است و این نشانه ناتوانی آنها در رویاروی با مقاومت است، ادامه داد: این در حالی است که گروه های مقاومت دیگری چون حزب الله و انصارالله و فاطمیون هنوز دست به ماشه نبرده اند که اگر اینگونه شود اسرائیل با خاک یکسان می شود.

در ادامه این مراسم سردار محمد تهرانی مقدم ضمن بیان اینکه اسرائیل در این جنگ با حربه خواست ایران را دخالت دهد و ادعا کرد که اگر حزب الله وارد جنگ شود و ایران حمایت کند من نقاط حساس ایران را مورد حمله قرار می دهم، خاطرنشان کرد: این رفتار با بصیرت رهبر معظم انقلاب خنثی شد.


وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرموند ایران دخالتی در اقدام حماس نداشته است اما من دست و بازوان آنان را می بوسم، ادامه داد: ایشان نیز بیان داشتند فلسطین در این سالها چنان قدرتمند شده است که تمام سلاح ها و موشک‌هایی که دارد را خودش ساخته است و این نشان از قدرت و اراده مقاومت دارد.
تهرانی مقدم با تاکید بر اینکه خیلی ها فکر می کنند اسرائیل شکست ناپذیر است، گفت: در جنگ اسرائیل با بیروت همگان دیدند که چگونه ناوچه اسرائیل توسط موشک های مقاومت در آب های مدیترانه قرق و نیز تانک های آنها دست نیروهای مقاومت افتاد، این‌ها نشان از این دارد که رژیم صهیونیستی اسرائیلی فقط از بیرون ترسناک است و در واقع قدرت آنچنانی ندارد.
وی در پایان ضمن بیان اینکه ایران در طول این سال‌ها دانشمندان زیادی را به جامعه تحویل داده است، یادآور شد: اگر دانشجویان به سلاح تقوا مجهز شوند درهای علم به روی آنها گشوده می شود.