شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

آئین تکریم و معارفه جانشین سازمان بسیج اساتید استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام در مراسم تکریم و معارفه جانشین سازمان بسبج اساتید استان که در سالن فرزانگان دانشگاه با حضور سردار کریمیان جانشین سپاه حضرت امیرالمومنین(ع) استان و جمعی از فرماندهان، دکتر ویسه رئیس سازمان بسیج ،معاونین دانشگاه ایلام، روسای دانشگاه ها و جمعی از اساتید دانشگاه های استان برگزار شد.

سردار کریمیان ضمن بیان اینکه سازمان بسیج اساتید یک نهاد ارزشمند است، اظهار داشت: اگر اقدامات بسیج گونه و جهادی با فضای دانشگاه‌ها آمیخته شود ارزش آنها چندین برابر می شود.

 وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته ما شاهد اقدامات خیلی خوبی از سوی سازمان بسیج اساتید بودیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال‌های آینده با توجه به حساسیت های پیش رو کشور بتوانیم اقداماتی در خور انجام دهیم.

در ادامه این مراسم دکتر مهدی ویسه رئیس بسیج اساتید استان ایلام ضمن اشاره به اینکه در طول مدت همکاری سازمان با دکتر ملکی ما شاهد تلاش های شبانه روزی ایشان در حوزه کاری بودیم، عنوان کرد: همکارای خوب و صمیمی تمام روسای دانشگاه با سازمان بسیج اساتید باعث شده است که کار در این بخش با لذت و جذابیت انجام شود که در این خصوص واقعا از همه روسای دانشگاه قدردانی می شود. ویسه با تاکید بر اینکه اساتید از نخبگان جامعه و از تاثیرگذارترین افراد در جامعه هستند، ابراز امیدواری کرد: در ادامه فعالیت بسیج اساتید استان شاهد حضور پر رنگ و رونق این سرمایه های استان در برنامه های فرهنگی باشیم.

در پایان این جلسه از از زحمات دکتر محمد ملکی تقدیر شد و دکتر مسعود آقا بیگی به عنوان معاون و جانشین سازمان بسیج اساتید استان معرفی شد.