شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بیانیه روابط عمومی دانشگاه ایلام در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد

روابط عمومی دانشگاه ایلام با صدور پیامی، اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کرد و از همه مسلمانان، مجامع دانشگاهی، نخبگان و اندیشمندان  خواست با محکومیت این اقدام موهن، مانع تکرار ارتکاب چنین اقدامات شوم، نابخردانه و وقیحانه‌ای شوند. 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

"یُریدون لِیُطفِئوا نورَ اللهِ بِاَفواهِهم و اللهُ متمُّ نورهِ و لو کرِهَ الکافرون»" (صف/8)

 

   بار دیگر مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی، در ادامه سیاست مقابله با اسلام و مسلمانان، قرآن کریم را در کشور سوئد مورد هتک حرمت قرار دادند و برگ دیگری بر کارنامه‌ی سیاه خود افزودند.  این اقدام نفرت‌انگیز و تحریک آمیز  به بهانه آزادی بیان، نقض آشکار حقوق بشر و تشویق تروریسم و افراط‌گرایی می‌باشد،  که به هیچ دستاوردی برای بانیان آن ختم نخواهد شد و فقط نفرت بیشتر مسلمانان و آزادیخواهان جهان را از آنان به همراه خواهد داشت. واضح است، که نورانیت قرآن مبین، با این اقدامات مذبوحانه خاموش نخواهد شد، بلکه طبق وعده حتمی خداوند هر روز درخشان‌تر می‌شود (و اللهُ متمُّ نورهِ و لو کرِهَ الکافرون).

روابط عمومی دانشگاه ایلام با محکوم‌نمودن این اقدام مذبوحانه به بهانه «آزادی بیان»، خاطر نشان می‌سازد چشم پوشی از این اقدام وقیحانه توسط کشورهای داعیه دار حقوق بشر شراکت در جرم است و به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست. از همه مسلمانان، مجامع دانشگاهی، نخبگان و اندیشمندان  خواهانیم با محکومیت این اقدام موهن، مانع تکرار ارتکاب چنین اقدامات شوم، نابخردانه و وقیحانه ای شوند.  یقین داریم در سایه الطاف الهی و طبق وعده قرآن مبین و به واسطه حساسیت تمامی مسلمانان جهان، بانیان این گستاخی کفرآمیز و نفرت‌انگیز  تاوانی سنگین داده و رسوای عالم خواهند شد، ان شاالله.

 

روابط عمومی دانشگاه ایلام

 

بيانيه روابط عمومي دانشگاه ايلام در محکوميت اهانت به ساحت مقدس قرآن کريم در کشور سوئد