شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

همه ما نسبت به آینده دانشجویان مسئول هستیم

دکتر شکری معاون دانشجویی دانشگاه ایلام با تأکید بر اینکه همه ما نسبت به آینده دانشجویان مسئول هستیم و باید تمام تلاش خود را برای حفظ آرامش و توانمندسازی دانشجویان به بکار ببریم.

    به گزارش روابط عمومی، دکتر شکری در دومین روز کارگاه آموزشی «کاربرد بتا در پیشگیری از رفتار خود آسیب‌رسان و نحوه ارتباط مؤثر با دانشجویان»، که صبح دیروز در محل سالن فرزانگان با حضور سرپرستان خوابگاه‌های دانشجویی پسران برگزار شد، ضمن بیان این مطلب اطهار داشت: در حال حاضر دانشجویان دارای شرایط خاصی هستند و ما به عنوان مسئول باید مشکلات آنها را درک کنیم و با ارائه راهکار درست، زمینه توانمندسازی دانشجویان و حل مشکلات آنان را فراهم نمائیم.

معاون دانشجویی دانشگاه ایلام با بیان اینکه خدمت به دانشجویان با چنین رویکردی یک نوع ایثار است، ادامه داد: بعضی دانشجویان دارای مشکلات خاصی هستند، که سرپرستان خوابگاه‌ها باید با حساسیت برای حل مشکلات آنها اقدام کنند.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه تأکید کرد: شرکت فعال در کارگاه‌های آموزشی ‌می‌تواند باعث کسب مهارت و توانایی لازم برای سرپرستان خوابگاه‌های دانشجویی جهت تعامل درست با دانشجویان و حل مشکلات آنان شود.

دکتر شکری یادآور شد: خیلی از دانشجویان از محتوای آیین‌ نامه‌ها و مقررات دانشجویی مطلع نیستند، لذا باید ابتدا مقررات مربوطه را برای آنان تشریح کرد، تا دانشجو  با آکاهی کامل و منطبق بر این آئین ‌نامه‌ها رفتارهای خود را تنظیم کند.

همه ما نسبت به آينده دانشجويان مسئول هستيم