شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از کسب رتبه برتر دانشگاه ایلام در بین دانشگاه‌های سراسر کشور

حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تقدیر از کسب رتبه برتر دانشگاه ایلام در بین دانشگاه‌های سراسر کشوردر هیجدهمین جشنواره شهید رجایی، تصریح کرد: کسب این عنوان مهم و قرار گرفتن دانشگاه ایلام در رأس دانشگاه‌های سراسر کشور بر طبق شاخص‌های مورد نظر جشنواره، علیرغم محدودیت‌ها و مشکلات موجود به دست آمده است، که سزاوار تمجید است.

  به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جریان نشست «تبیین کارکرد ارزش‌های دفاع مقدس در تقویت شکل‌گیری تمدن اسلامی» که صبح امروز در محل سالن فرزانگان برگزار گردید، با عرض تبریک به دکتر علی‌محمدی به جهت کسب رتبه برتر دانشگاه ایلام در بین دانشگاه‌های سراسر کشور در هیجدهمین جشنواره شهید رجایی، تصریح کرد: کسب این عنوان مهم و قرار گرفتن در رأس دانشگاه‌های سراسر کشور بر طبق شاخص‌های موردنظر جشنواره، علیرغم محدودیت‌ها و مشکلات موجود توسط دانشگاه ایلام به دست آمده است، که سزاوار تمجید است.

حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی تبار با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس، یادآور شد: متاسفانه در تاریخ معاصر ایران، استعمارگران بخش‌های زیادی از خاک کشور را جدا کردند، اما در جریان جنگی تحمیلی حکومت بعثی صدام علیه ایران، علیرغم اینکه انقلاب اسلامی نوپا بود و ارتش وضعیت مطلوبی نداشت و سپاه هم تازه تأسیس شده بود،  با مدیریت ولایت فقیه، یک وجب از خاک کشور جدا نشد.

نماینده ولی فقیه در استان روحیه شهادت طلبی رزمندگان اسلام را حاصل ارتباط معنوی با خدا دانست و گفت: شهدا دنیا را همه جلوه‌های زیبایش کنار گذاشتند و به فیض عظیم شهدات نائل شدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی تبار با اشاره به فتنه مرموز و پیچدیه دشمنان انقلاب اسلامی در سال 1401، خاطرنشان کرد: دشمنان طراحی قوی را انجام داده بود، اما امدادهای الهی و حضور مردم بود که نقشه‌های آنان را با شکست روبرو کرد.

امام جمعه ایلام با تمجید از نقش مردم ایلام در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: متأسفانه هشت سال دفاع مقدس در استان ایلام به معنای واقعی مغفول مانده و هیچ اثر فاخر هنری درباره حماسه مردم ایلام در آن دوران نداریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی تبار خواستار اهتمام جدی اساتید بسیجی برای تعلیم و تربیت نسل جوان شد و گفت: باید با نسل جوان ارتباط برقرار کرد و با اقناع آنان، زمینه ترویج شعائر اسلامی را فراهم نمود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه مطالبه‌گری و نقد منصفانه زمینه ساز کارایی مدیریت خواهد بود، خواستار اهتمام جدی اساتید بسیجی به امر مطالبه‌گری شد، تا زمینه توسعه استان فراهم گردد.