شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی و آزاداندیشی زمینه ساز تسهیل در تولید علم و شور و نشاط در دانشگاه است

دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام، گفت: برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی و آزاداندیشی دو محور مهم فعالیت دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی است، که زمینه‌ساز تسهیل در تولید علم و ایجاد شور و نشاط در محیط دانشگاه خواهد بود.

    به گزارش روابط عمومی، دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام در جلسه شورای دانشگاه که صبح امروز در محل سالن فرزانگان برگزار شد، با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به کسب رتبه برتر دانشگاه ایلام در بین دانشگاه‌های کشور در هیجدهمین جشنواره شهید رجایی اشاره کرد و اظهار داشت: این موفقیت ارزشمند حاصل تلاش، همراهی، همدلی و زحمات مدیریت، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه است.

رئیس دانشگاه ایلام، کسب این دستاورد در جشنواره شهید رجایی را رویدادی فرخنده و متعلق به همه اعضای جامعه دانشگاهی دانشگاه ایلام دانست و افزود: امید داریم کسب این عنوان ماندگار، زمینه‌ساز توجه بیشتر دولت و شتاب در روند توسعه دانشگاه و مایه خیر و برکت برای همه اعضای دانشگاه گردد.

دکتر علی‌محمدی خواستار اهتمام جدی برای برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی و آزاداندیشی در سال تحصیلی جدید شد و اظهار داشت: دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی محل نقد و تضارب آراست و در این راستا برگزاری‌ کرسی‌های آزاداندیشی بهترین محفل برای گفت و گو مابین دانشجویان می‌باشد، که اینجانب از مسئولین مربوطه خواهانم در سال تحصیلی جدید بصورت جدی به این موضوع توجه نمایند.

رئیس دانشگاه ایلام، افزود: همچنین برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی زمینه تسهیل در تولید علم و ایجاد شور و نشاط در محیط دانشگاه را فراهم می‌کند.

دکتر علی‌محمدی با بیان اینکه از تمام ظرفیت‌های موجود برای پرداخت رفاهیات اساتید و کارکنان استفاده شده است، تأکید کرد حفظ کرامت اعضای دانشگاه و تشویق آنان برای ایجاد فضایی دوستانه و بانشاط جزو اولویت‌های مدیریت دانشگاه ایلام است.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسینی‌نیا رئیس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام ضمن تبریک آغاز امامت امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف، آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، خواستار برنامه‌ریزی و تدبیر برای حل چالش‌های اجتماعی و فرهنگی شد و بیان داشت: در این برهه حساس که دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال القای ناامیدی در سطح جامعه و بخصوص در بین نسل جوان هستند، باید تمهیداتی فراهم گردد، تا روحیه امید و خودباوری به دانشجویان منتقل گردد، که برای تحقق این هم، اساتید نقش محوری دارند.

دکتر حسینی‌نیا با اشاره به تأثیر بسزایی که هوش مصنوعی در آینده جهان و کشور خواهد داشت، خواستار برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه ایلام شد و گفت: با برگزاری این همایش فواید، ضرر و پیامدهای هوش مصنوعی و تأثیر آن در زندگی روزمره مردم با حضور صاحب‌نظران تبیین می‌گردد. 

رئیس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام با اشاره به تأکید ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، خواستار اهتمام جدی‌تر به این موضوع شد و آمادگی دفاتر نهاد نمایندگی را برای کمک در این زمینه اعلام کرد.

در ادامه اعضای شورا به بحث و تبدل نظر پیرامون دستورکار جلسه پرداختند.

 

برگزاري کرسي‌هاي نظريه‌پردازي و آزادانديشي زمينه ساز تسهيل در توليد علم و شور و نشاط  در دانشگاه است برگزاري کرسي‌هاي نظريه‌پردازي و آزادانديشي زمينه ساز تسهيل در توليد علم و شور و نشاط  در دانشگاه است برگزاري کرسي‌هاي نظريه‌پردازي و آزادانديشي زمينه ساز تسهيل در توليد علم و شور و نشاط  در دانشگاه است