شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تقدیر رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام از رئیس دانشگاه ایلام

آقای شربی نیازی رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام با اهدا لوحی از دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام به جهت ایفای نقش موثر و ارزشمند در حمایت از برگزاری برنامه‌های بسیج دانشجویی در سال 1401 تقدیر بعمل آورد.

    به گزارش روابط عمومی، آقای شربی نیازی عصر دیروز در محل دفتر دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام حضور یافت و این لوح تقدیر را به ایشان اهدا کرد.

بنا به این گزارش: رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام در لوح اهدایی خود با بیان اینکه بسیج مظهر اقتدار و اراده ملی میهن اسلامی و بسیجی تاجدار این قدرت و اراده است و لذا تجلیل از بسیج و مقام شامخ بسیجی نه کاری است خرد که رهبر فرزانه این ملت افتخارش به بسیجی بودن است و بسیج را مظهر تجلی روح علوی می‌داند، تأکید کرده است تلاش در جهت نشر و بسط فرهنگ و تفکر بسیجی از وظایف خطیر کسانی است، که قلبشان برای اسلام و تداوم راه شهیدان و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی می تپد.

آقای شربی نیازی افزوده است: بدینوسیله از زحمات شایسته و حمایت‌های جنابعالی که در برگزاری برنامه‌های بسیج دانشجویی در سال 1401 نقش موثر و ارزشمندی ایفا نموده‌اید؛ تشکر نموده و به رسم احترام و اکرام این لوح سپاس تقدیم حضورتان می گردد.

 

تقدير رئيس سازمان بسيج دانشجويي استان ايلام از رئيس دانشگاه ايلام تقدير رئيس سازمان بسيج دانشجويي استان ايلام از رئيس دانشگاه ايلام تقدير رئيس سازمان بسيج دانشجويي استان ايلام از رئيس دانشگاه ايلام تقدير رئيس سازمان بسيج دانشجويي استان ايلام از رئيس دانشگاه ايلام تقدير رئيس سازمان بسيج دانشجويي استان ايلام از رئيس دانشگاه ايلام تقدير رئيس سازمان بسيج دانشجويي استان ايلام از رئيس دانشگاه ايلام تقدير رئيس سازمان بسيج دانشجويي استان ايلام از رئيس دانشگاه ايلام