شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

پیام تبریک رئیس دانشگاه ایلام به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1403-1402

 دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی1403-1402 را تبریک گفت و یادآور شد انتقال مفاهیم ناب دوران دفاع مقدس به نسل جوان و دانشجویان، نویدبخش حرکتی رو به جلو با رشد و پیشرفتی همه جانبه، همراه با فتح قله‌های افتخار است.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، متن پیام دکتر علی‌محمدی به شرح ذیل است:

                         بسم الله الرحمن الرحیم

    توسعه علمی کشور که با محوریت دانشگاهیان و نخبگان حاصل شده، زمینه اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان را فراهم آورده و باعث شکست محاسبات استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی گردیده است.
خوشبختانه دانشگاه ایلام در هیجدهمین جشنواره شهید رجایی عنوان «دانشگاه برتر» را در سال 1401 در بین دانشگاه‌های دولتی سراسر کشور کسب کرد. اخذ این مقام، نشان دهنده تلاش مستمر و با برنامه مجموعه مدیریت دانشگاه، پویایی، نشاط و همگرایی حاکم بر مجموعه دانشگاه؛ اعم از اساتید فرهیخته، کارمندان پرتلاش و دانشجویان کوشا است و تحقق آن خبر از همراهی، همدلی و همگرایی جامعه دانشگاهی می دهد. تکرار این افتخار ماندگار و بی نظیر که در تاریخ آموزش عالی کشور و استان ایلام به ثبت رسید، و بی شک مایه فخر و مباهات هر دانشگاهی در استان سرفرازمان خواهد بود، نیازمند تلاش علمی و پژوهشی بیشتر و توسعه زیست بوم فناوری بر بستر فرهنگ غنی اسلامی - ایرانی است.
 تقارن آغاز بهار تعلیم و تربیت که تجلی اقتدار و عزت ملت ایران است با هفته دفاع مقدس که تجلی خودباوری و نفی هرگونه خودباختگی است، حرکتی رو به جلو با رشد و پیشرفتی همه جانبه همراه با فتح قله‌های افتخار را نوید می‌دهد.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آغاز سال تحصیلی جدید را خدمت اساتید بزرگوار، کارکنان شریف و دانشجویان عزیز دانشگاه ایلام و همه مراکز علمی استان، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و سلامتی، عزت و سربلندی همه عزیزان را از درگاه خداوند متعال خواهانم.


                      طاهر علی‌محمدی
                    رئیس دانشگاه ایلام